Geolocation / udenlandsk IP?

Jeg oplever samme issue med TDC Play, at jeg tilsynelandende og indenfor de sidst to uger er havnet på en udenlandsk IP adresse, til trods for at "geolocation" oplyser, at den er ret så dansk.

Hvad skal der til, for at jeg atter kan tilgå mine playlister etc?

Patrick - jeg fandt ud af at oprette indlæg - tilsyneladende:-)

4 Kommentarer

Hej Eva3210,

Det lyder en smule besynderligt. 

Er det på din PC eller på en APP? Hvis det er på telefonen (altså TDC Play app'en), så vil jeg anbefale, at du sletter og geninstallerer den. 

Hvis det ikke løser problemet, vil jeg meget gerne høre fra dig igen Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Eva3210,

Jeg blander mig lige - prøv at kigge i denne her tråd, om der skulle være noget, der kan hjælpe dig: /t5/TDC-Play/streaming-af-TDC-play/m-p/112566

/Ulf
Hej Alen,

Der lå også en tråd fra Ulf - takker for Jeres indlæg:-)

Ferierer, men forsøger mig på onsdag - det sker på den stationære på jobbet, der har en DK-Ip adresse (dog via Telia i Sverige) Men den er registreret i DK - hvilket IP registret også oplyser mig.

Kan ikke forsøge mig med laptop da jeg ikke har en sådan på kontoret  - ved ikke om min mobil (en LG) har samme problem, men det er ikke muligt, mig bekendt at hente musik til mobilen og derfra gemme på den stationære.

Er det i øvrigt muligt at hente musik med play og gemme på mobil? Savner musik til løbeturene! Men en tlf er vist ikke lovligt medie eller? Ville også gerne til køreturen på ferien have lagt musik på hukom.kort og indsat i bilens afspiller. Men heller ikke muligt? Dvs jeg kunne godt gemme på kortet, men ikke afspille. Kun CD'er af mine egne, som jeg har strippet. Ikke lovligt, at gemme på kort eller? Vi taler sf om 100% privat brug for mine og hustandens ører!!

Håber I har haft en god sommer:-)

Mvh Eva

Det er stadig ikke muligt at hente musik fra Play, idet jeg bliver afvist af systemet, på trods af, at jeg har en DK-registreret IPadresse. Det er altså ret træls...

Hvornår får jeg mulighed for at hente musik? Kan ikke benytte trådløs PC og derfra kopiere over til stationær..

Mvh Eva

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P