Genskabelse af slettet mails

Er der nogen der ved om hvordan man evt genskaber slettede mails. altså også slettet fra slettet post mappen.

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Kort og godt: Det kan man ikke.

Du kan kun genskabe slettede mails hvis du har lavet en backup af din postfil inden du slettede de mails du gerne vil genskabe, ellers er slettede mails gået tabt forever.

Mvh FN ;-)

Jamen tak for det svar jeg ikke havde håbet på!!!.... Kort spørgsmål hvordan laver man denne fil ddu skriver om.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det afhænger helt af hvilket postprogram du bruger.

I Outlook som jeg bruger vælger man menuen Filer > Importer/Eksporter > Eksporter til en fil > hvorefter man blot følger anvisningerne på skærmen.

Søg eventuelt i "Hjælp" i dit postprogram efter "backup" eller "backup af mail"

Mvh FN ;-)

Hvad hvis man ikke læser sine mails gennem et mail program men direkte online - eks. på biblioteket. Kan man så finde sine slettede mail.. ?

Hej engmose

Desværre det kan du ikke.

Alle de mail der bliver sendt til dig ligger på et meget lille område på TDC's server. Når du sletter mails fra det område, ligger de der godt nok, men kræver utrolig mange resurser at finde. Hvis eks. Politiet skal bruger slettede mails fra en formodet massemorder, vil jeg tro TDC kan finde dem frem, men det kræver virkelig et godt argument.

Tip:

Hvis du har en vigtig mail i din wemail, kan du gemme den ved hjælp af Microsoft XPS dokument writer.

sådan:

Åben den mail du vil gemme på din pc.

Klik Funktioner - Print,

find og klik på Microsoft XPS dokument writer.

Klik på udskriv - og find den mappe du vil gemme den i.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Er i helt sikre på at de ikke ligger i papirkurven et stykke tid? Selvfølgelig - hvis man også har tømt papirkurven - så er løbet kørt. Men - hvis man bare markerer dem som slettet, ligger de der så ikke en måneds tid?

Vh

Peter

@Peter

Jo - det har du da ret i. Jeg gik ud fra at parpirkurven var tjekket.

Når mails ligger i parpirkurven, skal brugeren så ikke aktivt gå ind og slette dem derfra? Det troede jeg da.

Du har også skrevet et spørgsmål, mon der er nogen der ved det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)