Svar

genåbne slettet mailadresse..

• nwc
  • 0 kommentarer
Hej..

jeg er desværre kommet til at slette en mail adresse forleden dag, er der nogen der ved hvordan jeg kan få den genåbnet.. er meget på den, da det samtidig er en jeg skel bruge for at logge mig på diverse steder med.. [i]

icon

Bedste svar af PeterA1 15 maj 2011, 11:47

Det er selvfølgelig korrekt at man ikke kan få nye adgangskoder via en adresse der ikke eksisterer mere.... Det er der nok ikke noget at gøre ved.

Jeg vil igen gentage dem opfordring jeg har givet utallige gange før, om at sørge for at skifte til en web-baseret mail-service mens tid er. Gode muligheder er Gmail og Hotmail.

På den måde er man ikke bundet til en bestemt provider, og kan skifte abonnement som man har lyst til.

Vh

peter

Se original

9 Kommentarer

Hej nwc

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

det var da ærgerligt. Desværre må jeg sige at bordet fanger. Du kan ikke få åbnet den igen og det sker af sikkerhedshensyn. Den figurerer i TDC's system i ½ år og i det ½ år er der ikke nogen der kan bruge din afmeldte mailadrese. Det sker for ikke at fremmede skal kunne udnytte dine oplysninger. Når det halve år er gået kan du oprette den igen, hvis du kommer før andre med en oprettelse i indstillinger - mailadresser på webmail.

Det andet spørgsmål du stiller. Er det ikke bare som et brugernavn du har brugt den mailadresse, for at komme ind på de sider hvor du har skrevet den adesse? Når du er logget ind på dsse websider, må du kunne forandre din mailadresse, hvis du forventer mail fra de givne sider. Om du kan forandre dit "brugernavn/mailadresse" ved jeg ikke. Det må stå på de givne sider.

Hej og tak for svar.. :-)

Desværre bruges den bla til log in så jeg er kommet på den nu, da jeg ikke har mulighed for at logge mig ind for evt at lave en anden mail som log in.. hmm det er bare surt.. men tak for svar..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det - at du har slettet adressen - det forhindrer faktisk ikke at du bruger den til log-in andre steder.

Der er ikke nogen kobling tilbage til adressen.

Vh

Peter

jeg kan jo ikke modtage et nyt password da jeg ikke kan komme ind på den lukkede mail..

nwc

I dit forige indlæg skriver du "den blå"???   Jeg ved desværre ikke hvad du mener med det, derfor gætter jeg på følgende:. 

Da du oprettede dit bredbånd hos TDC, oprettede du også EN mailadresse. Den mailadresse tilknyttede du til dit tdc abbonement. Du har udover mulighed for at oprette 4 alliasser.

Du skriver at du har slettet en mailadresse. Er det den enenste mailadresse du havde hos TDC? Og var den blå?

Hvis det er den, vil jeg antage, at du skal ind og oprette en ny mailadresse og derefter tilknytte den dit abbonement. http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_bb_mail

Alt dette gør du på tdc-selvbetjening. For at komme ind på selvbetjeningssiden skal du bruge dit tdc-logon, altså det du bruger til at komme på tdc-forum med.

I dit sidste indlæg skriver du noget om password. Hvad skal du bruge det til?

Men det er for mig stadig usikkert hvad problemet helt reelt er, derfor vil jeg håbe at PeterA, stadig er med på tråden og kan give sit besyv med, FØR du begyder at oprette og tilknytte den nye adresse.

Hej..

Jeg har skrevet bla og ikke blå.! Bla = Bland andet. :-)

Ja jeg ved godt at jeg kan oprette 5 email adresser i alt, men da jeg som sagt bruger den slettede email adresse som login flere steder, så kan jeg jo ikke bede om at få tilsendt en ny adgangskode til den mail adresse, da den jo er lukket og jeg ikke kan komme ind på den..:-(

Da jeg anmoder om en ny adgangskode til de steder hvor jeg bruger den slettede mail adresse, så sender de jo automatisk en ny adgangskode, til den mail som jeg jo ikke kan komme ind på længere..

Mvh Nwc

hej nwc

Det er nok fordi jeg bl. a. er fra den gamle skole. hehe.

Som PeterA og jeg skriver, plejer det ikke at have nogen betydning, at bruge en slettet mailadresse som et brugernavn.

Har du prøvet at skrive det brugernavn(slettet mailadress) som brugernavn og det pasword som du altid har brugt, når du går ind på den / de sider du omtaler?

Når du er inde i opsætningen, kan du højst sansynligt forandre den mailadresse, du derinde har opgivet som websiden kan kontakte dig på. Der kan du så oplyse en af dine (andre) alliasser, eller du kan oprette en ny på google, og skrive den.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er selvfølgelig korrekt at man ikke kan få nye adgangskoder via en adresse der ikke eksisterer mere.... Det er der nok ikke noget at gøre ved.

Jeg vil igen gentage dem opfordring jeg har givet utallige gange før, om at sørge for at skifte til en web-baseret mail-service mens tid er. Gode muligheder er Gmail og Hotmail.

På den måde er man ikke bundet til en bestemt provider, og kan skifte abonnement som man har lyst til.

Vh

peter

Hej igen..

Tak for jeres svar. jeg vil nu prøve mig frem med det som i har skrevet.

Tak for hjælpen..

mvh Nwc

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)