gavekort/kampagne

• prk
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Kære TDC 

Jeg har lige siddet og kigget korrespondancen  vedr. ovenstående spørgsmål igennem. Det første der slår mig er ,at  det er helt rigtig som der står på siden  "  der er ingen dumme spørgsmål" Man kunne ønske sig at samme udsagn gjorde sig gældende for svarene .Patrik m fl. må da snart føle sig helt til grin , når de skal blive ved med at skrive det samme  nemlig " vi ved ingenting" . Man kan da kun håbe, at en korrespondance som vores , aldrig når frem til bestyrelsens lokaler . Så ville dens medlemmer  måske være mindre tilfredse med den måde virksomheden bliver drevet på.

NB Vi venter stadigt,men håbet er svindende.

4 Kommentarer

Efter at jeg havde registreret mig 12.09.2010, fik jeg besked om at jeg ville få nærmere besked efter 7 arbejdsdage. Ringede så til TDC d.24.09.2010 og fik så at vide der ville gå yderligere 20 arbejdsdage????

Nu er det så lige jeg spørger? Hvor mange dage om ugen arbejder man hos TDC?? 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej prk

Jeg skal se om jeg kan få sendt dit indlæg op og "forstyrre" - sikre at korrespondancen når frem Glad humørikon

Som en anden svarer dig - så må det være fordi vi kun arbejder en enkelt dag om ugen - os hos TDC!

Ej pjat. Jeg sender videre også må vi håbe der snart kommer svar.

I øvrigt føler jeg mig ikke til grin. Tværtimod har jeg da en chance for at gøre en forskel nu. Man skal bare være lidt vedholdende.

Tålmodighed

Venligst

hvorfor har jeg ikke fået tdc gavekortet

jeg har været kunder i over 2 år

jeg har haft 4mbit/512kbit og fastnet men skiftede til homeduo

og hvad indholder gavekortet

Ingenting! Gave kortet indeholder kun tomme løfter om opgradering af eksisterende speed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)