gavekort/kampagne

• prk
  • Deltager
  • 0 kommentarer
JEG HAR MODTAGET GAVEKORT SOM TILBYDER GRATIS OPGRADERING AF BREDSBÅNDSHASTIGHED , JEG HAR MODTAGET KVITTERING FOR MIN BESTILLING , MEN INTET HØRT FRA TDC SIDEN.HVOR LANG TID MON DER  GÅR INDEN DER SKER NOGET?

117 Kommentarer

1. Tror din capslock knap sidder fast.

2. Du bør kontakte kundeservice og høre hvor din opgradering bliver af.

JEG HAR FÅET EN MAIL FRA TDC OM AT DER VIL GÅ 20 ARBEJDSDAGE.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Hvorfor spørg du så,?

20 dage er det ikke meget rimligt, især når de skriver det

jeg tror ikke ,at havemand stillede et spørgsmål, men gav mig et svar på mit spørgsmål om,hvor længe det ville vare inden der kom noget respons  fra TDC på bestillingen af den gratis opdatering . Jeg har nemlig ikke motaget nogen mail fra TDC .Jeg synes ikke at 20 arbejdsdage  er beundringsværdigt hurtigt

Trist humørikonJeg fik også tilsendt gavekort d 10/9 og har endnu ikke hørt eller fået den højere hastighed

Det er 2-3 uger siden, jeg sagde ja tak til gratis opgradering - jeg har intet hørt.

dette gavekort som du har for tilbyd gratis opgradering af bredbånddhastighed  til hvilke bredbånddhastighed er det op til  50/5 ? eller kun til lave hastighed

DET ER EN OPGRADERING TIL 20/2 FRA 5/½.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Mange tak for jeres indlæg på TDC Forum.

Jeg har med interesse læst jeres indlæg. De er sendt videre til de ansvarlige og jeg vender tilbage, så snart jeg har fået svar.

Så hold øje med denne tråd.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Tak til Martin for at gå videre med gavekort til de ansvarlige, det ser ud til han har lige så svært med at få kontakt og besked fra TDC som vi andre øv Blinkende humørikon

Jeg er også en af de mange frustrerede der intet har hørt siden jeg sagde Ja tak.

Det ville være rart med lidt info, måske på forsiden af tdc.dk, så lad være med at begrave det i jeres alt for omfattende univers af sider.

Venter også stadig på TDC, det er meget uprofesionelt at skrive "at der kan gå op til 7 arbejdsdage, før end opdatering bliver gennemført".

Jeg sidder ligesom jer andre efter 2-3 uger og venter...

Bare ikke godt nok - TDC.

Martin (  indlæg af 6/10)  fortjener ros for at forsøge at bringe os nærmere en forklaring på den udeblivende opgradering af hastigheden på vores bredbånd ,således som vi havde fået stillet i udsigt i kampagnetilbudet .Det er nu gået  5 dage  siden Matin skrev sit indlæg og vi er stadig lige kloge - eller uvidende.

Det er da tankevækkende ,at en af Danmarks største kommunicationsvirksomheder ikke formår at orientere deres kunder bedre end tilfældet har været i denne sag. Man får ikke ligefrem lyst  til at anskaffe sig flere produkter fra TDC.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Jeg kan da egentlig godt forstå at I undrer jer. Godt nok I siger til igen. Martin har en del om ørene, men jeg er helt sikker på, at han vil komme med et svar meget snart. Det er ret og rimeligt, at I får besked nu.  Glad humørikon

Hilsen

Patrick

Jeg sidder søreme i samme vogn og har godt undret mig over, at der ikke engang er blevet sendt en mail. Håber denne tråd formår at sætte tingene i gang og os der venter får vores opgradering. Glad humørikon

Tror simpelthen, at TDC ikke kan leverer, 20/2- til ret mange, for det første afstanden til central, for det

andet, gamelt net, støj på linien osv. Så der arbejdes nok på en god forklaring, føler mig lidt snydt lige nu

men venter spændt (tålmodigt) på et udspil fra TDC.

vh olle

Meget kan man beskylde TDC for - men at være hurtig er ikke just en af tingene.

Moderatoren Martin var så "kæk" at videresende problemstillingen til de ansvarlige den 6., og nu sidder vi kunder her 8 dage senere og har ikke hørt noget siden.

Så længe der ikke er problemer med de købte ydelser fra TDC, så fungerer tingene upåklageligt. Men når der er noget galt, så har TDC meget at lære. Forleden ringende jeg til kundeservice vedr. det nævnte problem, men den flinke kundeservicemedarbejder kunne desværre ikke hjælpe mig, fordi alle deres systemer var nede. Men han opfordrede da mig til at ringe igen dagen efter !!!

Min tålmodighed er i hvertfald opbrugt med TDC, og firmaet burde faktisk have en pris for inkompetence og manglende kundeforståelse.

Jeg har haft mange "sjove" oplevelser med TDC igennem årerne, på et tidspunkt skulle vi have installeret ADSL - mit firma bestilte hele pakken med servicetekniker, opsætning osv.

Men den meget dygtige serviceteknikere var på besøg 3 gange, og hver eneste gang mente han at der var en kortslutning i den router som var leveret af TDC. Efter 3. besøg så besluttede jeg selv at prøve mine færdigheder som TDC-tekniker af, og vupti 10 minutter senere var jeg online - med den benævnte kortsluttede router.

På trods af dette forløb, så kom der stadig en regning til mit firma for en tekniker. PS. Mit firma anvender ikke TDC længere :-)

Jeg er nu også ved at være træt af inkompetencen, så nu venter jeg kun på at Sydenergi får rullet fibernettet ud i mit område, så er det goodbye TDC og aldrig på gensyn. 

Hilsen en meget utilfreds kunde.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej EjnarJepsen

Er jeg ked af at høre.

Hvis du vil beskrive dit problem nu, vil jeg forsøge at hjælpe dig.

Handler det om, at der ikke er kommet svar til dig også? Eller?

Lad mig høre, så jeg kan få en chance for at gøre det godt igen.

Hilsen

Patrick

Omdømme 3

Hej alle

Jeg har fået svar til jer her:

Tak for jeres involvering i TDC Forum, det hjælper os til stadighed at blive bedre.

Kampagnen som I omtaler, og stadigvæk mangler svar på, har desværre været ramt af en teknisk procesfejl i forbindelse med opgraderingen af visse kunder.

Vi arbejder i øjeblikket hårdt på at få den fejl rettet, som gør at I ikke er blevet opgraderet endnu, men kan endnu ikke garantere en dato, hvor alle kunder er opgraderet.

Vi arbejder på højtryk på at få de sidste knaster løst, og vi vil holde dette forum opdateret med nyt, når vi har en garanteret dato.

Vi takker i mellemtiden for jeres tålmodighed og beklager den uforudsete forsinkelse.

Der er altså fokus på det og der vil blive opdateret her på forum, når der er nyt.

God weekend

Hilsen

Patrick

Hej Patrick

Tak for dit seneste indlæg. Jeg synes måske ,at det er lidt flot at kalde  det for en løsning  af  det foreliggende problem . Vi hører nu, at der er et teknisk problem,  hvorfor mon vi ikke er overaskede ? Hvilket svar kunne vi ellers have forventet. Der kunne vel ikke være tale om,at man havde stillet kunder- ne nogle fordele i udsigt , uden på forhånd at have undersøgt om det overhovedet var teknisk gennemførligt?

Bortset fra det ,er  alting uændret , vi har stadig ikke fået den øgede bredbåndshastighed  og  der er ikke givet antydning af tidshorizont for, hvornår det sker . Der kan vel først være tale om en løsning ,når de givne løfter er indfriede .

Omdømme 3

Hej prk

Jamen, point taken. Jeg har fjernet tilkendegivelsen af at det er en løsning. Vil skam ikke foregribe begivenhedernes gang.

Grunden til at angive det som en løsning, var egentlig bare for at gøre det nemt for andre brugere. Når et indlæg bliver angivet som en "Løsning", vil det stå i toppen af tråden og nye brugere kan lyn-hurtigt se hvad svaret er. Det er altså ikke nødvendigvis hele tråden som skal læses, i det tilfælde. Så derfor.

Når der kommer nyt, håber jeg så du vil angive, når løsningen er givet?  Glad humørikon

Hilsen

Spændende om det bliver til noget med den "gave".

Jeg har nu ventet i 5-6 uger og har endnu end ikke modtaget en bekræftigelses fra TDC om at jeg har taget imod tilbudet (hvilket der stod at man vile få).

Efter en uges tid uden bekræftigelse tilmeldte jeg mig nok en gang - med samme resultat - har stadigt intet hørt fra TDC.

Hurra

Hej. Har også fået gavekort, og takket ja til tilbudet, har idag fået ændret til 20Mbit,så det bliver til noget.

ha det godt.

Hej LSS.

Jeg ved ikke hvor du bor i Danmark men du må bo et godt sted. Jeg har fået en mail d.9-9 om at jeg vil blive opgraderet om 7 arbejdsdage, da de var gået d.24-9 og der ikke var sket noget fik jeg en ny mail hvor der stod at jeg ville blive opgraderet inden for de næste 20 arbejdsdage, så det kan være at vi er ved at nærme os, hvis ikke jeg får en ny mail med endnu en udsættelse.

HILSEN HAVEMAND.

hej

i de kampagne gavekort i har for gælder det kun lave hastighed eller er der også mulighed for at  opgraderet til 50/5

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)