Gammel opasia mail

Hej folkens jeg har et lidt sært problem, der kræver en kort forklaring, før at man helt kan forstå problemet.

En gang for længe, længe siden oprettede jeg gratis en opasia-mail som min allerførste email, og har så brugernavnet xx-xx@c.dk. Denne email var min primære email, indtil den på et tidspunkt blev alt for fyldt med spam og lignende.

LAAANG tid gik, og nu sidder jeg så her efter et par år, og kunne egentligt godt tænke mig, at få fat i nogle gamle koder jeg har brugt på forskellige websteder, som jeg registrerede med min gamle opasia mail - koder jeg ikke kan huske. Da jeg så prøver at logge ind, så sker der det, at email-funktionen kun er tilgængelig for TDC's kunder (var jeg engang for længe siden, da jeg oprettede så vidt jeg husker), men jeg kan stadigvæk komme ind på min gamle opasiabruger. Mit problem er altså følgende - jeg har brug for at modtage en email med et kodeord jeg har glemt, men men min opasia-email er nedlagt. Jeg er på SU og har derfor ikke råd til at blive midlertidig TDC-bruger, men hvad pokker skal jeg så gøre? 

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Den ene løsning, som du selv skriver, er at oprette et abonnement, hvilket vil stå dig i 29kr pr. måned, i minimum 6 måneder.

En anden løsning kunne være, hvis du kender en med TDC abonnement, hvor du kan få lov at oprette din e-mailadresse på vedkommendes postkasse.

Jeg synes ikke lige, at jeg kan komme i tanker om andre alternativer.

Håber det kan hjælpe dig.

Vh.

Rasmus Bode

PS. jeg redigerede dit indlæg, for at undgå at andre opretter din e-mailadresse, da alle kan oprette den på deres konto.

Hmm. Jeg har forhørt mig omkring, og det tætteste jeg kommer på dette er en ven med yousee. Er det muligt man kan lave en aftale med en TDC-supporter of sorts?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)