Gamle trofaste kunder på kabel-tv


Hvordan kan det være at tdc aldrig gør noget for de gamle trofaste kabel-tv og fastnettelefonkunder? Vi kører på lav hastighed på bredbånd - ellers bliver det meget dyrt. Telefonen er dyr. Men nye kunder får både i den ene og den anden ende.  

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Ring da og hør hvad de kan tilbyde Glad humørikon

Hej diomedea

Jeg er enig med Mathias, om at du skal prøve at ringe. Men da du har kabentv, nytter det ikke noget at ringe til TDC. Så er det Yousee du skal ringe til. http://yousee.dk/Kontakt/Kontakt.aspx

Du kunne jo også prøve at stille spørgsmålet i Yousee-forum. http://forum.yousee.dk/forumdisplay.php?3-YouSee-Bredbånd

Hvis du også har webmail, kan du også se den herm hvis du ikke ved det.  (Jeg er også gammel tdc-kunde men er nu yousee-kunde.). http://webmail.yousee.dk/

Du skal bruge samme login, som du har brugt til at skrive her.

PS . I øvrigt vil jeg godt give dig ret. Indimellem undrer det også mig, at man skal ringe ind for at få samme rabat, som nye kunder kan få. Underlig politik Gal humørikon, så meld gerne tilbage hvis du får svar.

Hvorfor bibeholde et old gammel TDC-produkt og få et godt tilbud som du sikker og altid kan forhandle dig frem til og du får et mere tidssvarede produkt.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)