Gamle regninger

Hvordan ser man sine gamle regninger. Jeg har fået koder så jeg kan komme ind i selvbetjening, men jeg har brug for en udskrift af mine regninger i hele 2010. Hvor finder jeg dem?

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lonemic

Du starter med at gå ind på "Mit TDC" og derefter vælger du selvbetjening. Log ind på selvbetjening med dit TDC-login. Nu vil du være på forsiden af selvbetj. , der hedder "TDC Selvbetjening - få styr på dit abonnement". Her skal du finde et link hvor du kan tilmelde dig og dine abonnementer til selvbetjening. Når det er iorden, så kan du på forsiden af selvbetj. gå ind i menuen til venstre, og derunder ind i regningsarkiv og finde tidligere regninger.

Jeg håber ikke at jeg har glemt noget i min beskrivelse, Glad humørikon og at det kan hjælpe dig videre.

Hej KPN

Tak for din hjælp.

Jeg kommer så langt som til (jeg citerer lige dig):

"Du starter med at gå ind på "Mit TDC" og derefter vælger du selvbetjening. Log ind på selvbetjening med dit TDC-login. Nu vil du være på forsiden af selvbetj. , der hedder "TDC Selvbetjening - få styr på dit abonnement". Her skal du finde et link hvor du kan tilmelde dig og dine abonnementer til selvbetjening. Når det er iorden, så kan du på forsiden af selvbetj. gå ind i menuen til venstre," - så kommer jeg ikke videre, for jeg har ikke nogen menu i venstre side, der hedder regningsarkiv. Der er en Regning og under den forbrug og specifikation. Og så er der selve numrene og som undermenuer til dem er der forbrug, specifikation, top 10 og hvad koster et opkald. Og der er ikke nogen af dem, der indeholder et regningsarkiv. Meget mystisk. Det ville være dejligt, hvis du kunne hjælpe mig igen.

mvh Lone - lonemic

Omdømme 2

Hej Lone

Det har du ret i, men når du er på forsiden "TDC Selvbetjening - få styr på dit abennement" så har du umiddelbar under denne overskrift et felt der hedder Min regning. I dette felt har du da ikke en linie der hedder: Se dine gamle regninger og et link der hedder Regningsarkiv. Hvis du har det så er du på rette vej. Det har jeg i min selvbetjening, og det er den jeg går ud fra.

Prøv dig frem og vend endelig tilbage med at svar om det lykkedes for dig. Blinkende humørikon

Nej desværre. Under TDC Selvbetjening - få styr på dit abonnement er der et felt, der hedder Min regning. I feltet er der to punkter: "Samlet forbrug" og "Få kortlagt dit forbrug" og der er ingen underpunkter til dem, som er et regningsarkiv.

Jeg ville ønske at jeg kunne vedhæfte et skærmbillede, men det kan man vist ikke her.

Igen tak for din hjælp, som desværre altså ikke hjalp mig så meget....Trist humørikon

mvh Lone

Omdømme 2

Hej igen Lone

Ja det var en skam jeg ikke kunne hjælpe, men jeg sidder og spekulerer over om arkivet først opbygges fra tidspunktet man tilmelder sig, eller om det at se sine regninger elektronisk også skal tilmeldes?? Jeg kan ikke svare dig på det - - eller rettere sagt : Jeg kan ikke huske det. Jeg har jo været tilmeldt selvbetjening igennem mange år.

Nå - men vi kan da håbe på om der måske skulle være andre der evt. kunne hjælpe dig med et svar, Glad humørikonellers må du jo prøve at kontakte kundeservice hos TDCTrist humørikon

jeg kontakter kundeservice på mandag. Men tak for din tid og fortsat god weekend.

mvh Lone

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P