Galaxy Tab 2

Hej.

Jeg kan ikke få TDC app med play til at virke på min Galaxy Tab 2 WIFY. Jeg validere med kode fra min mobil og få så beskes "der opstod en fejl i forbindelse". Vi har i huset en iPad og ved samme øvelse fungere det fint. Så hjælp mig lige med an løsning..

På forhånd tak.

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Er der indsat et datasim i din tablet?

Det skal nemlig først valideres igennem en telefon, medmindre tabletten kan modtage sms'er, og derefter indsættes efter det er valideret. Er det det du har gjort, eller har jeg misforstået noget? Glad humørikon

Desuden bliver det snart muligt at tilgå TDC Play via alle TDC Bredbånds forbindelser, også igennem WiFi, så det vil i hvert fald løse dette problem.

/Alex

Hej. Tablet har kun WiFi. Jeg får kode på min mobil og taster den på tablet. Det fungere fint på vores iPad, som også kun har WiFi, men ikke på Samsung Galaxy Tab 2. Jeg har både mobil og bredbånd fra TDC (firma), men bruger pt ikke bredbånd forbindelse da jeg har en hurtig fiber ligeledes. Man igen, det virker på iPad og ikke på  Galaxy Tab..

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg er bange for du må vente på næste opdatering af TDC Play app'en til Android. Det skulle gerne gøre det muligt at tilgå Play blot ved at logge ind med sit TDC Login.

Er der nogen, der kender status på dette?

Jeg vil også gerne have en opdatering. Jeg har TDC bredbånd og kan ikke forstå at TDC ikke løser dette problem, som man kan finde svar på fra TDC "løses næste opdatering" Vi har her i huset også en iPad på WIFI og der er der ingen problemer, så det må være et android bestemt problem. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)