Galaxy S3 kan ikke gå på internet via 3G

Hejsa

Jeg har fået mig en fin Galaxy S3 som virkede fint med 3G fra start. Desværre virkede det til gengæld ikke m.h.t at modtage MMS. der kom bare en besked med en knap hvor der stod DOWNLOAD og når jeg så trykkede på den så skete der intet. Det fik jeg klaret via en online guide her på tdc.dk men nu efterfølgende virker 3G ikke. Jeg er ret sikker på at det har noget at gøre med de der APN som MMS guiden skrev jeg skulle slette. Jeg har prøvet at følge anvisningerne her http://telefonmanualer.tdc.dk/#/samsung/i9100-galaxy-s-ii/internet/manuel-opsaetning for at få det til at virke, desværre uden held. Jeg ved godt det er en guide til en galaxy S2, men der findes mig bekendt ikke en til en galaxy S3.

Jeg kan fint komme på nettet via WIFI, men når jeg er udenfor wifi dækning og den derfor skal bruge 3G så knækker filmen

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Med Hensyn til mms så prøv at sende en mms til dig selv først for at aktivere denne funktion.

Med hensyn til internet forbindelsen så passer den guide du linker til også til din nye SGS 3.

Nu har jeg desværre ikke et TDC kort liggende som jeg kan teste i min Nexus Trist humørikon men er helt 100 % sikker på at guiden også virker på din SGS 3'er

Har du husket at slukke telefonen efter indtastning af ANP og alt det der?

Min ide var også at guiden virker....men desværre virker mit 3g stadig ikke. Jeg har lidt planer om at prøve en factory reset.

MMS virker som sagt fint efter jeg fulgte MMS guiden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P