Galaxy S Vs. Play Licenser

Som så mange andre har jeg en Galaxy S, ved dog ikke om de har samme problem med deres play som jeg har. Landet ligger sådan, at jeg hentede 2 forskellige numre ved selve tdc play som så også virkede helt fint, blev så bare lidt træt af, at jeg skulle hente hver enkelt nummer "dog er det fint nok, hvis man kun er til hits". Jeg fandt så ud af, at man kunne få en app der kunne streame hele albums og wupti den hentede jeg og tastede et album ind, da jeg havde hørt det, ville jeg høre et andet album fra samme kunstner og der skriver telefonen så, at den ikke kan afspille dette nummer. Jeg går ind på tdc plays hjemmeside og henter et enkelt nummer fra albummet og der kommer telefonen med det samme svar. Har sågar været ude for, at den kan afspille det første nummer på et album men det næste kan den ikke og tredje kan den godt. Har læst en tråd, hvor man kan opdatere licenser ved microsoft men det virker åbenbart kun på pc. Hvis der er nogen der kender til dette problem og ved, hvordan man får det fixet må i virkeligt gerne hjælpe. På forhånd tak..

19 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Noobie

Android App: hvis du oplever at app'en konsekvent springer et nummer over, så slet alle de musikfiler som den har hentet ned. Dette gøres under 'Mere' -> 'Slet musikfiler'. Vil absolut anbefale at du bruger app'en, da det giver en langt bedre oplevelse.

Læs mere om play app på tdc.dk/omplayapp eller her på forum:/t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/td-p/12295

DBH

C

Det hjalp så ikke, at tømme cashe. Det er som om, at de numre/albums den ikke vil afspille, slet ikke eksistere. Ved ikke helt om det er muligt, at telefonen selv kan converte mp3 filer om til noget andet? Og det er ikke sådan, at den konsekvent springer numre over, for som regel er det hele albummet den ikke vil spille. Det skal lige siges, at play app'en er den eneste afspiller jeg bruger.

Omdømme 2

Meget interessant. Hvilken software version kører du på?

DBH

C

Firmware er 2.2 som udkom ved TDC sidst i December. Det kan kan også være den der har været fejl i?

Omdømme 2

Hey Noobie

Meget brugbart. Jeg er ved at se om vi kan efterskabe fejlen. Du hører fra mig så snart der er nyt i sagen.

DBH

C

Omdømme 2

Har en udlånt GT-I9000 - FROYO.XWJP3 - firmware 2.2 som jeg ikke kan få til at fejle. [har fejlrettet så meget med HTC Desire at det er en fornøjelse dette her Glad humørikon]

Har du andet software på mobil som kunne tænkes at have indflydelse? Især andre programmer som trækker data-trafik?

DBH

C

Min hedder helt det samme som den du har lånt. Prøvede at gendanne fabriks instillingerne her i sidste tirsdags, og hentede så kun play app'en men stadig er det som om, at der ikke er nogen licens på de forskellige numre. Kan du fortælle mig, hvilke internet instillinger din har, for det kan måske være der min ikke står rigtigt?

Omdømme 2

Hey Noobie

Jeg var på app med både 3G og Wifi. Så snart dit mobilnummer er registreret via sms, er det ikke længere relevant hvordan du er på nettet.  Får du 'Kan ikke afspille dette nummer' afvisningen? Lukker programmet ned? Eller fryser det?

Prøv evt at hente SystemPanel Lite (den der koster gratis) - her vil du kunne se om der ligger et eller andet og trækker ressourcer.

DBH

C

Ja får den besked "kan ikke afspille dette nummer" men app'en lukker hverken ned eller fryser, for kan sagtens trykke tilbage med det samme og søge på noget nyt. Har hentet systempanel lite, og kan se når jeg går ind på den, at de ting der kører er de ting der starter op sammen med telefonen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg har 1 dag oplevet samme felj, eller en linde fejl. på min SE Mini Pro.

Jeg var over i Huset over på den anden side af vejen af mig selv, det er et gammelt fryse hus, så det med signal er en meget kompliceret ting, jeg kunne i perioder på ca 1 min fange mit trådløse net så jeg slog det fra, det skabte tydligvis problemer.

så stod min telefon og hopped mellem 3G og ingen/meget lidt signal, hvilket er det jeg tror skabte problemet, for lige så snart jeg gik ud hvor der var et stabil signal var der ingen problemer.

Så mit løsnings forslag må være,

først krontrolere om der er stabil signal,

hvis ikke, prøv at buge Wifi,

Hej Miela1, den kommer stortset aldrig under 4 streger signalstyrke, så tror ikke det er signalet den er gal med. Det lyder også sådan lidt underligt, at jeg kan afspille hele transformers the score men transformers revenge of the fallen score kan jeg ikke afspille. Har også prøvet med en x10 mini hvor den gerne ville afspille det men min galaxy s kom med "dette nummer kan ikke afspilles".

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nå det var et bud.

hvilken Vertion af Play Appen bruger du.

Version 1.11 (build 18960) men kan heller ikke afspille selvom jeg har hentet det fra play's hjemmeside.

Omdømme 3

Hej,

det tror jeg ikke er et relateret problem, men 2 forskellige problemer.

Jeg synes du skal prøve at tjække din telefon for Virus og andet skrammel.

du kan hente AVG på Market, tag den gratis udgave

Et eller andet sted må det alligevel hænge sammen, for de numre jeg kan afspille via app kan også afspilles via download men de numre jeg ikke kan afspille kan jeg heller ikke afspille via download, selvom de alle er wma filer :/

Har hentet avg og min telefon er ren Glad humørikon

Omdømme 3

Hej,

Jeg har lige prøvet den du siger ikke virker,

Jeg har ingen problemer, med hværken Revenge of the fallen.

hværken the score eller the album.

jeg må desvære mælde pas,Trist humørikon

Omdømme 2

Hey Noobie

Jeg har svaret i en anden tråd på filer der bliver ved med at fejle... hvis slet musikfiler/cache ikke virker, så prøv at afinstallere den helt og starte forfra med reinstallation.

DBH

C

Hey Chriz nu har jeg uninstalled tdc play app'en for sjov skyld ville jeg prøve, at hente et nummer fra tdc plays hjemmeside som jeg vidste den ikke spille og når jeg afspiller den nu, på telefonens standard afspiller får jeg beskeden "Beklager, afspilleren understøtter ikke denne type lydfil".

Omdømme 2

Hey Noobie

Den fil du har forsøgt at afspille er en wma fil og den skal også afvises, da det ikke er et mobilformat. For at få mobil-filer som du kan overføre til din mobil skal du være tilmeldt fast track og din mobil skal understøtte FT. Det kan jeg se at den ikke er da de færreste ANdroids kan håndtere de licenser som bliver udsendt ved download: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25953&type=help

Hvordan går det med reinstalleringen?

Fingers crossed

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8