"gå i dvale"

• Guide
  • 26 kommentarer
Har før skrevet om ikke at kunne "gå i dvale" og har nu konstateret at det kan jeg kun, når jeg IKKE har været inde i mailboks.  ( START - LUK computeren - Shift og tryk på Dvale)

Hvis jeg derimod har været inde for at chekke mine mail, og efterfølgende  vil lukke min CP kan jeg IKKE "gå i dvale", men er nødt til at trykke på START Luk computeren og derefter LUK.

Mit problem med ikke at kunne komme til spillekrogen på TV2 spil er åbentbart også løst - herligt[i]

Talte med en person på Hotline i fredags, men havde ikke indtryk af at der ville ske noget før engang i næste uge, men om det er TDC der har været inde og gøre noget, har jeg ingen anelse om.

7 Kommentarer

Hej muddi

Jeg syntes det er så godt at vi nu ved hvad problemer var.

Har du noget imod at sætte et link ind i denne tråd, hvor du linker til den tråd hvor du skrev om dit problem, fordi det svar (løsning) du har sat her burde også skrives ind i den anden tråd, hvor du så kan klikke på accepteret svar.

Gav det mening????????Overrasket humørikon

Hej Maja.

Ja, det vil jeg da meget gerne, men helt ærlig jeg fatter ikke hvad det er du skriver til mig Overrasket humørikon

Skær det lige ud i "pap" for mig hvad det er jeg skal gøre.

Stor hilsen

Muddi

Hej muddi

Ja - jeg fatter heller ikke en brik af det jeg skrev.

Nu har jeg fundet den tråd du først oprettede om at gå i dvale.

/t5/Bredb%C3%A5nd/Kan-IKKE-g%C3%A5-i-dvale/m-p/21445#M3749

Jeg kan se du har klikket accepteret som løst tråd ud for miela1 svar, selvom det er her du har skrevet løsningen.

Hele misforståelsen bunder i, at du nok burde have skrevet din løsning i den første tråd i stedet for at oprette en ny tråd.

Jeg ved bare ikke helt hvor du vil klikke på løst tråd i denne. Jeg tror ikke du kan klikke på løst tråd ud for første indlæg.

Bortset fra det - burde alt være i orden nu.

Hej Maja.

Ok så.

Et andet problem med at lukke ned er når jeg klikker START / LUK COMPUTEREN / LUK får jeg denne meddelelse:

Afslut af program WMS ST Notif Windows 000...

Dette program svarer ikke.

Klik på annuller for at vende tilbage til Windows for at kontrollere programmets status.

Hvis du vælger at afslutte dette program med det samme, mister du alle data der ikke er gemt. Klik på program for at afslutte nu.

Underligt....... Så klikker jeg på afslut nu og CP slukker.......

Hej muddi

Det tør jeg ikke råde dig i. Jeg ved ikke hvad det er for et program. Jeg har søgt lidt på nettet og jeg tror det er noget med outlook 2003. Hvad du bør gøre, ved jeg ikke.

Hvis nu vi RÅBER højt på sagkundskaben, håber jeg der kommer nogen til undsætning. 

Jeg bliver desværre nød til at hoppe af her, men jeg skal nok holde øje med din tråd.Glad humørikon

Hej muddi

Hvis nu der ikke er nogen der kommer med et bud. Har jeg fået anbefalet at du kunne prøve dette link: http://answers.microsoft.com/da-dk/default(en-us).aspx

Det burde være microsoft forum, men jeg syns godt nok det ser forvirende ud.

Håber der kommer en nørd forbi....Det er lidt sjovt - når man skal bruge dem, er de forsvundet fra jordens overflade.Blinkende humørikon

Hej muddi

Nu har jeg ledt på nettet og jeg har fundet noget. Jeg vil dog godt have hjælp af andre til at fortælle om du må gøre det jeg forreslår. Derfor vent venligst indtil der er en der har sagt god for følgende, med mindre du ved, hvad det måtte indbære:

IT-nørder - Er dette sikkert at gøre?:

Åben windows media Player. klik på organiser - indstillinger - Beskyttelse af personlige indstillinger - cookies -

og her skulle der være et sted hvor man kan fravælge download cookies automatisk.

For det første kan jeg ikkke finde det sted og kan man gøre det uden risiko? Please!Overrasket humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)