Fyldt postkasse

Jeg har nogle problemer med meddelelser om, at min postkasse er fuld, selv om der ikke er mange meddelelser i den (jeg har "deleted" som en gal). En prøve med et foto på 25KB bliver returneret med besked om, at postkassen er fuld.

Et andet problem er, at en simpel "test" besked tilsyneladende bliver sendt, der kommer ingen meddelelse til afsender at beskeden ikke er afleveret, men den lander ikke i min indbox.

Gad vide om der er andre som har haft lignende problemer og hvad der kunne løse dem??

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis det er TDC's mailserver du taler om, så er der 2 limits. Den ene er totalen på 1GB. Den anden er at der max må være op til 1000 mail i de enkelte mapper.

I praksis begynder den at udsende advarsler allerede når der er omkring 8-900 mail i en mappe.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Den har jeg også prøvet.... Glad humørikon

Det viste sig at outlook og postserveren var komme "ud af sync" på et tidspunkt. Derfor var der masser i postkassens papirkurv som jeg af en eller anden grund ikke kunne se i outlook. jeg løste problemet ved at gå ind via webmail og få ryddet op i papirkurven. Herefter var problemet løst.

Vh

Peter

Hej Splint

Jeg må jo desværre indrømme, at jeg slås med samme problemer...

Har kontaktet TDC x flere, men uden held... De kan ikke se, hvad der er galt og den eneste løsning er, at droppe min mail og lave en anden...

Det var svaret fra TDC..... (behøver jeg her at skrive, at det ikke er det eneste problem, jeg har med TDC og at jeg selvfølgelig har oprettet en mail hos Gmail???)

Lene

Hej Peter,

Jeg tror du har fat af noget af det rigtige her. Forsøger samme fremgangsmåde.

Tak for tippet.

Splint

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)