Fungere ikke til s3?

Hverken tdc play eller mit tdc virker på min galaxy s3, men det fungere fint på min iphone 3gs. På min galaxy, mener mit tdc at netværket er i vejen, men det har lykkes mig at spille et halvt nummer, da jeg skiftede til næste, kunne den ikke bærer mere. Når jeg går ind under tdc play bliver den ved med at loade når jeg går under playlister. Og jeg kan se mine playlister på min iphone og under mit tdc på galaxy. Hvad er der galt?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej møden

Tak for dit indlæg.

Nu er det noget tid siden, du skrev, oplever du stadig problemer?

Hvis ja, vil jeg starte med at anbefale, at du sletter og installerer appen igen. 

Har du et TDC mobilabonnement, eller er det en anden udbyder?

Hilsen Martin

Ja, jeg har prøvet af slette og installere igen. Fungere stadigvæk ikke. Ja jeg har tdc abonnement.

Jeg har lidt af samme problemmer.

1. har du fjernet tilkoblingen af tcd play fra din Iphone?

2. kan du komme på tdcplay.dk via en browser?

Jeg får fejlen (fejl i forbindelsen) når jeg bruger tdc app og når jeg går på tdcplay.dk med en browser virker siden ikke, der oplever jeg også at en sang bliver ved med at loade.

Jeg har prøvet med min ældre andriod 2.3.4 og har virker det fint. både tdc app og med tdcplay.dk

Så jeg tror ikke at TDC app eller tcdplay virker med android 4.0.3 selv om de siger noget andet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)