fuld adgang

Hej

Jeg har netop oprettet mig på TDC Play. Da jeg prøvede at streame en sang, afspillede den kun en lille del af den (altså det samme Itune store gør, når man lige skal høre om det er den rigtige sang inden man køber den). det foruden står der oppe i hjørnet at "Du har ikke TDC Play adgang. Få adgang til TDV Play på din PC. Opret TDC FAST TRACK. 
Det skal siges at jeg er logget på med min HTC. Nogen der har en ide om havd der sker ?

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Dlami,

Når du er på din HTC, så skal du ind og hente vores app, TDC Play, og få adgang igennem den først. Hvis du logger ind med din bruger på din mobil og får Play aktiveret der, så vil det efterfølgende virke på hjemmesiden. Du skal du være opmærksom på at du kun kan benytte hjemmesiden fra en computer - play fra smartphones skal tilgås igennem app'en.

Hvis du har bredbånd hos TDC kan du logge ind via din computer og vælge "Klik her for at få adgang.." og så bliver du bedt om at indtaste dit telefon og kontonummer. Herefter får du så adgang igennem dit bredbånd (og denne bruger kan også bruges til at logge ind i app'en på din mobil).

Men som tommelfingerregel skal du altid lige skabe adgang fra den enhed du har abonnement på; Smartphones skal bruge app'en, ikke-smartphones skal bruge TDC Fly portalen og bredbåndskunder skal bruge deres computer.

Lad os gerne høre om du kan få det til at fungere! Glad humørikon

Okay appen er installeret og jeg er logget ind.
Når jeg prøver at høre musik mv.. får en jeg meddelelse om, at "vi kan ikke finde dit abonnement"

Nogen ide om hvad der er galt/kan gøres ved det ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej dlami

Det var nyt. Jeg har ikke lige hørt den før. Jeg er nød til at bede dig om at kontakte vores Hotline, så de kan se, om der er noget galt med dit abonnement.

http://tdc.dk/kontakt/

Hvis du samtidig vil have ulejlighed med at melde fejlen ind, sammen med beskrivelse her:

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/td-p/107402  

Hvor der også er nogle gode fif til hjælp. På den måde får vi samlet de fejl som dukker op i beta testen vi er igang med.

pft

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)