FTP på HomeDisk

• Deltager
  • 0 kommentarer
Godaften!

Jeg er stødt på en underlig fejl ved opsætningen af en FTP på min HomeDisk... Jeg logger på igennem stifinderen over min dyn dns login uden problemer men når den skal loade oversigten over de tilgængelige mapper kommer den med en fejl om at jeg evt ikke har tilladelse til at se indholdet af mappen og at 200 type nu er ascii og 227 går på passig mode?! [i] Hvis jeg så ændrer tegn-typen på disken fra standard (mener det er sik-8 eller noget) til f.eks. english-iso og opdaterer stifinderen med f5 kommer mapperne frem! Dog kun til jeg lukker vinduet og åbner det igen. Så kan jeg logge på homedisken og ændre tegnsættet tilbage til sik-8 og voila med f5 i stifinder dukker mapperne nu op igen.

Jeg kunne forstå at tegnsættet var forkert og når jeg ændrede det virker det men jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor det holder op med at virke når jeg lukker vinduet og når jeg så hopper tilbage på det gamle (som umiddelbart jo ikke virkede før) ja så virker det igen! [i]

Gode råd? Har prøvet med en separat user i form af ftpuser som disken er sat op til som standard og har prøvet med selve admin kontoen men begge dele oplever samme fejl! Har også prøvet på både win7 og xp med samme resultat...

/Anders

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8