Frusteret bruger - TDC Play kommer det nogensinde til at virke

Har haft store problemer med TDC play i mere end et år. 

Den loader ikke playlisterne, eller den kommer med fejler om at den ikke kan forbinde. 

Det har været helt umuligt at benytte off line mode, eller spille fra lokale playlister, hvor den viser listen, men blot viser billedet, og springer videre til næste nummer. Ofter crasher app'en hvis man søger efter en sang.

Her til aften valgte jeg at opdatere til seneste version af TDC play på min iphone, og nu kan jeg spille den lokale playliste, men nu vil den igen ikke vise web playlister. 

Jeg har adskillelige gange talt med TDC Play support, hvor jeg har fået indrømmelser om at de godt ved det ikke spiller såsom "Jeg kan godt resette dig, men så er der en anden der for problemer", "Jeg bruger selv spottify", " Det kommer nok aldrig til at virke"

Spørgsmålet for mig er, hvor længe skal vi vente, før i erkender at I ikke har kompetancerne, og køber udviklingen andetsteds - det er ikke så svært, og flere konkurrenter har jo super løsninger. 

Jeg vil gerne bruge musikken til at stresse af med, men TDC Play gør mig i stedet mere stresset, og irriteret, faktisk på meget at min kone er klar til at betale for spottify. 

Come on - meld noget ud, og hold op med at holde os hen.

En frusteret bruger, der desværre er tvunget til TDC play grundet en firma aftale!

8 Kommentarer

Har lige købt sonos og lagt tdcplay på (også firmaaftale) - lyder jo ikke godt , men håber da det ikke giver mig så mange problemer . Uanset køber vi nok Spotify da der ser ud til at være flere numre af vores smag .

Nå, dette gav som forventet ikke megen feedback... er jeg den eneste med disse problemer. 

Tænker at hvis jeg lister mine konkrete problemer, er der måske nogen der følger op??

Pt. arbejder jeg på TDC play 2.4.1 installeret på min Ipad 2 og TDC Play 2.4.2 installeret på min iphone 4. Min   kone har version 2.4.1 installeret på hendes Iphone 5, men den bruger vi næsten aldrig. 

På min Ipad 2 (version 2.4.1) har den ofte problemer med at hente alle playlister ned, men hvis man går i Musik og så tilbage, så kommer de som regel frem igen. Ofte når jeg søger, forsvinder søge baren. 

På denne version, oplever jeg tit at forbindelsen bliver afbrundt, og den melder at den ikke kunne opnå forbindelse. Alt andet på telefonen og andet der benytte samm accesspunkt virker!!

På min Iphone 4 (version 2.4.2) hvilken jeg opdaterede til for ganske nylig, ser det ud til at problemerne med  at streamingen afbrydes er løst, men til gengæld er det HELT umuligt at for adgang til mine playlister. Meget ofter crasher app'en også (lukker helt ned) under søgning eller afspilning af numre. 

Jeg har ikke testet ret meget på version 2.4.2, da jeg næsten er ved at give op, for hver gang at man tror at det kører, ja så fejler et eller andet, til MEGET stor irritation. 

Mit dilemma er igen, at jeg skal vælge hvad jeg bedst kan undværre, og som landet står, så er det pest eller kolera. 

Når en ting bliver fixet, kommer en anden gammel fejl igen....... 

Kære TDC, hvordan får man bedst løst sine problemer?

Tilføjelse til mine opdagelser!!

Jeg har netop prøvet på min iphone at slukke WiFi, og derefter gå musik tab'en for at gå tilbage til playlister, og til min store overraskelse viser det sig at den nu loader playlisterne. 

Grundet det, formoder jeg at størstedelen af problemerne jeg oplever, skyldes at jeg ikke bruger TDC Internet, og at TDC både validerer på 3G og Internet. Desværre er TDC Play for mig ubrugeligt, hvis jeg ikke kan benyttet det på mit wifi, da jeg så ikke kan forbinde til mit airport express netværk. 

Samtidig har jeg erfarret at det ser ud til at der kun downloades de første 70 sange. 

Jeg har en playliste med over 100 numre. Kun de første 70 numre vises. Hvis jeg sletter 10 numre, loades der 10 nye numre, men igen max 70 numre. 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

undskyld at jeg blander mig: men har faktisk samme produkter som der omtales-har ikke haft nogen problemer andet når der er større udfald ell. lokalt-har tdcplay på (tv- pc,xp-vista-ipad2-ifone s4)virker som det skal! kan ikke forstå det der skrives om----jeg er måske bare heldig?men det kræves at det er opdateret ,og som der omtales er det gjort, så det skulle være ok.forstår godt frustrationen!!!!!!

mvh.2515Overrasket humørikon

Har kæmpet med Play på iPhone 5 i et år, opdateret, geninstalletet, logget ind på mitTDC, ringet til KundeService, osv, osv. Den virker glimrende men kun i en uge ad gangen, to tredjedel af tiden virker det slette ikke. Tror desværre at det er TDC der ikke har styr på en system der er plaget med fejl. Hvor meget er de villig til at betale tilbage til kunder for en service der ikke fungere?
Har præcis samme problemer!... Den app kommer nok aldrig til at fungere.. Trist humørikon

Hvis jeg benytter TDC play via en browser fungere det fint nok, så selve "systemet" køre fint vil jeg tro... Det er umiddelbart kun APP-delen der halter fra TDC's side..

Tak. Masser af god indlæg! Ja man kan også være uheldigt med det.

Fik Musik app'en til at virke igen efter en hjælpsom samtale med TDC. Det kræver nogen megabytes fri hukommelse, så det er en løsning hvis din iPhone er ret fuldt op.

Det sagt, nu virker TV app'en ikke,"kanal listen kan ikke opdateres", øv.
Fik besked om at jeg ikke kunne tage flere billeder forleden, så det kan da sagtens være det har noget med hinanden at gøre Glad humørikon ... Tak for opfølgende indlæg!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)