Frost skade (flænge i skærmen)

Jeg har næsten lige købt en HTC Desire Z hos jer, men nu er der kommet en flænge i skærmen som er kommet af frost skade.

historien: Jeg gik i skole i vores dejlige frostvejr og brugte min telefon da jeg så kommer indenfor lægger jeg den på bordet i skolen lidt hårdt (lagt fra 3-5 cm højde) måske men ikke i nærheden af, at det burde forårsage en skade. Men da jeg så bragte den til reperation sagde de, at det var min egen skyld? Kan det virkelig passe, at de ikke vil reperare min telefon da vejret har gjort det? har snakket med HTC de siger, at de har oplevet det før og at producenten burde betale (altså at det hører under garantien) så forstår det virkelig ikke. 

mvh

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

"Kan det virkelig passe, at de ikke vil reperare min telefon da vejret har gjort det?"

Hvis jeg nu stillede min bærbare computer udenfor i regnvejr, så ville det jo også være "vejret der havde gjort det", når den antagelig gik i udu af dette.

Alt er dog relativt, - og med de få frostgrader vi har herhjemme, så burde en telefon ubetinget kunne tåle at være udendørs i frostvejr.

Prøv en klage til Forbrugerklagerådet hvis du er utilfreds med det afslag på en garantireperation som du har fået.

http://www.forbrugerraadet.dk/klager-forbruger/

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)