Fri fastnettelefoni er IKKE frit

Hej

Jeg fik igennem mit firma en multimedie aftale med start den 1. Januar 2010, i den multimedie aftale indgik bla. fri telefoni, jeg fik i den forbindelse ændret min fastnet telefon til ip telefoni, det var iøvrigt en tekniker fra TDC der foretog ændringen, således skulle alt være iorden og telefoni fra min fastnet telefon skulle være fri, MEN jeg har nu i 1½ år modtaget regninger på fastnet telefoni, mit firma har kontaktet TDC UTALLIGE gange og bedt jer om at rette fejlen, men det er åbenbart ikke gået op for TDC at fri telefoni betyder FRI TELEFONI!, jeg modtager STADIGVÆK regninger på fastnet telefoni nu halvandet år efter oprettelsen !!.

Er der nogen speciel grund til at i er så ualmindeligt langsomt opfattende, så i nu halvandet år efter aftalens start stadigvæk ikke har rettet fejlen ?

Dette her er muligvis en desperat handling, men mit firma kan åbenbart ikke trænge igennem til jer, så nu prøver jeg selv, jeg oplyser ikke mit telefon nr her i et åbent forum, men i må MEGET gerne kontakte mig og få mit nr

7 Kommentarer

ups

jeg troede dette forum blev læst af TDC, men det er åbenbart ikke tilfældet, så se venligst bort fra dette indlæg, jeg har skrevet til TDC 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Der er en anden tråd her på forum, hvor andre brugere skriver om det samme. - Det har noget at gøre med, at TDC's systemer siden de nye priser gældende fra 1. oktober 2010, så er der blevet sendt forkerte regninger ud til kunder med fri fastnet-produkterne, så man stadig bliver opgjort en kroner per samtale.

i denne tråd (som jeg selvfølgeligt ikke kan finde, nu hvor jeg skal bruge den), står der, at TDC selvfølgeligt vil give pengene tilbage til de berørte kunder, når (hvis) fejlen bliver rettet.

Ellers kan du selvfølgeligt selv regne det sammen, hvad TDC skylder dig, og kontakte dem og sige, at du har krav på disse penge. Alternativt kan du også kontakte forbrugerombudsmanden, da TDC da hurtigere vil få rettet deres problemer.

- Men en sådan proces kræver selvfølgeligt også utroligt meget tålmodighed. Her forleden kontaktede jeg selv Forbrugerombudsmanden omkring, at det altså var (og til stadighed er) forkert at kalde LTE for 4G-netværk som UTALLIGE teleselskaber gør det. To-tre dage efter havde jeg fået svar tilbage.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg kommer med et par små gæt her - men er det nogle af disse tråde, du tænker på ??

/t5/Abonnement/Nye-samtalepriser-for-fastnettelefoni/m-p/1545

eller denne

/t5/Abonnement/TDC-Holder-ikke-deres-egne-priser/m-p/11831#M758

Mvh

MacGyver

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Har fundet side nu: forum.tdc.dk/t5/Telefoni/tdc-max/m-p/4929 (Forresten mange tak macgyver)
Hej

Tak for jeres svar :-)

Mit problem ser dog ud til at være en smule anderledes, pr 1 Januar 2010 sagde jeg ja tak til en multimedie ordning der bla. andet indebar fri telefoni, der dukkede en TDC tekniker op på min adresse og skiftede min router til en ny Opasia router, da jeg i forvejen havde arbejdsgiver betalt ADSL.

Teknikeren ændrede samtidigt fastnet forbindelsen til IP telefoni, dette forhindrede dog ikke TDC i at sende mig regninger på fastnet telefoni de næste 3 kvartaler, de insisterede på at mine opkald kom fra en fastnet forbindelse, det tog 3/4 år før de endelig forstod at mine samtaler kørte IP, derudover havde jeg modtaget regninger på opkald til anden operatør, samt opkald til fastnet, disse regninger fortsatte indtil starten af 2011 (næsten overflødigt at oplyse at min kollega som er mit firmas kontaktperson til TDC er MEGET træt af TDC)

Nu kan jeg se at opkald til anden operatør er forsvundet, opkald til fastnet er der stadigvæk, dog nu med en fast pris på 1 kr pr opkald, jeg har ikke tdc max eller tdc whatever, jeg har fri telefoni uden opkaldafgift eller hvad de nu kan finde på af afgifter.

Det er ubegribeligt at det er så svært for TDC at yde en bare nogenlunde service, mit firma har kontaktet dem mindst 5 gange og der er stadigvæk vrøvl med min regning, en regning som jeg slet ikke burde modtage.

Vi havde også vores mobiltelefoni hos TDC, men den ordning har mit firma opsagt og flyttet den til en anden operatør og jeg gætter/håber på at det kun er et spørgsmål om tid før fastnet telefoni ligeledes flyttes til en anden operatør, jeg kan kun sige at TDC skider i eget bed, de kunder de mister får de aldrig igen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Det var da så lidt, HeinrichP .. det skader jo aldrig at hjælpe Glad humørikon

Omdømme 2

uh. Da det er et regningsspørgsmål og dette er et kunde-til-kunde forum, tror jeg ikke rigtigt at andre end TDC kan hjælpe.

Mit bedste bud er, at du skriver til klageservice:

http://tdc.dk/kontakt/klage

eller til kundeserviceprivat@tdc.dk (kender ikke erhvervskontakten, men regner med, at det er kundeserviceerhverv@tdc.dk)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)