Fremsøgning i TDC Play dårligere end i Wimp

Hej

Jeg har er forslag til, hvordan TDC Play app'en til iOS kan forbedres.

Jeg er Wimp-kunde gennem en årrække, og er netop skiftet til TDC Play grundet arbejdsbetalt service. Men det er jeg ikke særlig tilfreds med, fordi basale søgninger, som virker fint i Wimp, ikke virker i TDC Play, hvilke umuliggør ellers helt enkle brugerscenarier.

Eksempel på scenarie:

* Som bruger ved jeg, at kunstner X (lad os sige The Prodigy) har udgivet X antal singler fra deres kommende album. Jeg ønsker at fremsøge og høre dem. Jeg kender ikke nødvendigvis titlerne på singlerne (og selv om jeg gør, hjælper det ikke noget i øvrigt).

I Wimp: Kan jeg søge på The Prodigy, og få en enkel oversigt over deres seneste udgivelser (album, singler osv)., lige som jeg kan klikke på "mest populære" osv. (som i TDC Play)

I TDC Play: Kan jeg ikke få en oversigt over "seneste" hverken album, singler eller andet. Man kan klikke på "mest populære" osv... og klikke, klikke, klikke og aldrig finde frem til de seneste udgivelser uanset hvad man gør. Det hjælper ikke engang at søge på titlerne på nye tracks fx. 

Mit forslag er, at I laver en "seneste"-oversigt og måde at klikke sig frem til indhold på, ligesom i Wimp. Det vil forbedre anvendeligheden betydeligt.

venligst

Thomas

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ThomasAndreasen

Vores udviklere arbejder og kigger løbende på udviklingen og nye idéer til app'en. Tak for dit input. Det sørger jeg for at tage med videre Glad humørikon

/Ajla

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P