Svar

fremskudt indkoblingspunkt

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Der er en der måske kan afkalre lidt om følgende ville det være dejligt..

Jeg har lige skiftet til TDC fra fullrate og jeg er kun blevet mere glad for min forbindelse.

hos fullrate kunne de ikke få den til at køre mere end 16,5/1,6

nu med TDC køre den 20/2 unden at de har gjort noget ved linjen (hvad jeg ved af)

men så har jeg kigget lidt rundt af nysgerrighed på wholesale siden og faldt over et regneark hvor der står at der kommer et fremskud indkoblingspunkt som forventes at bilve taget idrift i dag, og min adresse står til at skulle bruge den nye indkoblingspunkt.

men så er det lige jeg tænkt, hvordan ved man om man er koblet til sådan et punkt?

Der er 299 adresser i mit område der skal bruge det nye FIP hi35, hedder den, og min er som sagt en af dem, og der er godt og vel 280 gademeter fra mit hus til skabet.

Projekt Status:

projekt nr                               P33-01040

område                                  Hillerød (Engsvinget)

S24N                                      hi35

CMP kategori                           FIP

Status                                    Varslet

Varslingsbølge                         P66

Antal gadedørsadresser            299

forventet idriftsættelse             19-7-2013

Varslinger:

Bølge:                                     B66

varslingsdato                           15-5-2013

type                                        Første varsling

projekt nr                                P33-01040

centralområde                         Hillerød

co-fork                                    hi

lokalområde                            Engsvinget

Spec24                                    hi35

ved kabelfordeler                     2

Adresse                                  Ved Skellebækken 2

postnr                                     3400

postdistrikt                              Hillerød

type                                        Teknikskab

cmp kategori                            FIP

dæmpningsværdi til cntral         9,6dB

antal adresser                          299

middelluftlinieafstand                239m

icon

Bedste svar af Ulf 25 juli 2013, 11:09

Hej Alexsus,

Godt detektivarbejde at finde frem til den side, vi skilter ikke just med den, selvom der findes rigtigt megen god info derinde Glad humørikon

Hvis jeg var dig, så ville jeg gribe knoglen og give os et kald - så kan du også få ordnet de andre ting ved samme lejlighed!

/Ulf

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Er dit modem et adsl eller vdsl modem? Er det vdsl er du måske koblet på det fremskudte punkt, der er dog undtagelser... Du bliver nok nødt til at ringe til TDC og høre dem.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alexsus har modtaget fra andre medlemmer.

Det er den nyeste model Homebox med ADSL og VDSL i et.. men den melder at den køre ADSL 

udklip

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Ok, det skulle jeg lige til at skrive - at du kan logge ind i homeboxen og tjekke.

Du må ringe til TDC og høre om du kan komme over på vdsl.
Omdømme 2

Ja jeg ville lige vente og se om det måske skete automatisk her når de har taget det i brug, som der står forventet vil ske d. 19/7 altså igår...

Og ellers ringer jeg til dem, skal alligevel have mig en fast offentlig ip og åbnet alle port i deres ende...

Så det var mere af nysgerrighed hvis nu der var en der havde prøvet det, og oplevet at det var sket lige med det samme efter den blevet taget i brug eller om der var gået et par uger...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alexsus,

Godt detektivarbejde at finde frem til den side, vi skilter ikke just med den, selvom der findes rigtigt megen god info derinde Glad humørikon

Hvis jeg var dig, så ville jeg gribe knoglen og give os et kald - så kan du også få ordnet de andre ting ved samme lejlighed!

/Ulf
Omdømme 2

Ja jeg er også ihærdig sommetider... Humørikon griner højt

Men ja jeg må finde noget tid så jeg kan ringe og få en lille sludder for en sladder med jeres hotlinje.. Humørikon med tunge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)