Freemail til Webmail

Jeg har i mange år brugt freemail med de begrænsninger den har. Så jeg oprettede flere mailbokse og forhåndssorterede post ved at bruge bestemte mailadresser til bestemte afsendere. 

Nu har jeg fået bredbåndsabonnement og kan gå over til Webmail med meget større kapacitet. Jeg overflyttede med held et par af mine freemailadresser til webmail, men den sidste vil ikke. 

Jeg har prøvet meget, også at ændre password til min Webmail for at være sikker på, at jeg skrev rigtigt, for jeg får altid fejlmelding "Fejl i mailadresse eller password" med fejlnr. 19002.

Nogen der ved, hvad man gør?

Henrik

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henrik

Tak for dit indlæg.

Kan jeg få dig til at prøve en ting.

Hvis du ser på punkt 7 i denne vejledning, så forklare den en faldgruppe, når man skal flytte den sidste mailadresse. Kan jeg få dig til at prøve det?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25149

Hilsen Martin

Hej Martin.

Det løste ikke problemet. Freemail giver ikke mulighed for at oprette en ny adresse. Under mine manøvre gav jeg mig ubetænksom til at omdøbe den ikke-flytbare freemail og kan jo ikke vende tilbage til den gamle adresse, som er spærret i seks måneder, har jeg læst mig til i forummet.

Så nu er problemet løst på den grove måde, nemlig at jeg slet ikke har adressen mere, og den omdøbte adresse vil jeg ikke bruge, så nu vil jeg bare høre om jeg helt kan lukke freemail-kontoen så den ikke mere kommer til syne, når jeg åbner min tdc-mail.

Henrik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P