Fra Selvbetjening tilbage til Mail?

• 0 kommentarer
Hej!

Når jeg har tjekkede mine emails i Mit Tdc, tjekker jeg også min mobil regning  ved at klikke på Selvbetjening eller noget helt andet indenfor Mit Tdc. Det er meget smart fordi man bruger den samme brugerid. Når man så vil tilbage til email trykker jeg på Mail knappen, jeg er stadig logged ind, men jeg kan ikke se mine mails. Det hvad jeg så gøre for at kunne se mine mails igen er at logge mig ud, indtaste www.mail.dk og logger mig  ind igen. Det er lidt besværligt, er der ikke en nemmere måde?? Der ligner som en fejl (40?) 

Hilsen Frank

2 Kommentarer

Hej

Jeg har præcis samme problem, kan ikke se mine mails efter at være logget ind på tdc.dk selvbetjening.

Jeg har ingen problemer med at se dem på mail.dk og jeg ved at emailadresserne er tilmeldt mit login.

Hej!

Sjovt, nu virker det! Jeg har ikke gjort noget, så TDC må ha ændret noget!

Når man er logged ind i webmail via www.mail.dk og ser sine emails, kan man tjekke f.eks sin mobil regning ved at klikke på "Selvbetjening", også på "Gå til selvbetjening privat". Når man vil tjekke sine mails igen klikker man bare på "Mail" (ved siden af "Mit Tdc")!

Og det virker nu! (jeg bruger Internet Explorer 8)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)