Fra Nokia til HTC???

• 0 kommentarer

Hej til ALLE!!!

Jeg har en Nokia 6500 slide som synger på sidste vers, så jeg har købt mig en HTC Legend, men jeg har en del problemer med at få ALT med over på HTC'en fra Nokia'en, og med alt mener jeg:
KONTAKTER
KALENDER
SMS-BESKEDER

Min Nokia 6500 slide har en sync funktion hvor det kan lade sig gøre at kopiere disse ting, men den kan ikke få bluetooth kontakt med HTC'en, det kan nok ordnes, men har også hørt at filerne fra Nokia'en ikke passer over på HTC'en, og at jeg var nødt til at finde en "converter", men det er bare ikke vildt let, når man ikke er superskrap til udenlandsk ;o)

Håber I vil hjælpe mig lidt her....

2 Kommentarer

Er der slet ingen der ved noget om den slags? Trist humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej zeis

Velkommen og mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig.

Mine egne erfaringer siger, at to mobilproducenter sjældent kan snakke sammen, fx via bluetooth.

Jeg benytter mig derfor af Microsoft Outlook. Med alle mobiler, følger der et program til computeren. Disse programmer kan næsten altid synkronisere med Microsoft Outlook.

Dvs. hvis du får synkroniseret mellem din Nokia og Outlook, så skulle du også kunne synkronisere mellem Outlook og HTC.

Håber dette giver mening for dig, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8