fra freemail til mail med x gb?

I sin tid oprettede jeg en free mail adr., med 5 mb. Det blev gjort, fordi der var bøvl med min daværende email, og jeg skiftede til tdc duo. Nu vil jeg gerne have mail adr. opgraderet, til en af de mail med x GB, men bibeholde min free mail adr. Hvordan gør jeg det? Jeg prøvede at oprette en ny mail (som kun er på 10 mb), efter at have registreret mit tlf nr og det ni-cifrede nummer. Jeg håbede på at gå ind i indstillinger og kunne flytte min free over til min ny, og større email konto. Men den er kun på 10 mb, og jeg kan kun se en af adr. under indstillinger. Hvad skal jeg gøre?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Itsme

Tak fordi du har skrevet til os.

Sådan som jeg læser dit indlæg, så har du to email konti, en Freemail og en du har oprettet med din HomeDuo.

En Freemail har en del begrænsninger. Den indeholder kun 5 mb plads og kan ikke bruges i en mailklient, så jeg kan godt forstå, at du vil have flyttet freemailen over på den nye konto Glad humørikon

Jeg har en vejledning til dig, der fortæller, hvordan du flytter din freemail over på din nye mailkonto: www.tdc.dk/4305

Du skriver også, at din nye mailkonto kun er på 10 mb. Så jeg giver dig også lige en vejledning til, hvordan du gratis udvider den til 1 GB: www.tdc.dk/4318

Det skulle gerne løse dit problem, og du er altid mere end velkommen til at skrive igen, hvis der er andet, jeg kan hjælpe med.

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)