Fra de trofaste tdc-kunder

Vi har igennem rigtig mange år været tdc-kunder med fuld tilfredshed. Dette værende fastnet m.m., mobiltelefoner, bredbånd. Vi har efterfølgende fået installeret home-trio med fuld tilfredshed. Vi anbefalede det også til vores naboer, der efter et stykke tid, ligeledes valgte home-trio. Det skulle dog vise sig at være en rigtig dårlig idé til vores udfald.

Da der bliver drevet virksomhed fra adressen, skulle vi bruge mere netforbindelse til kontorarbejde samt en tdc-alarm. Endvidere ville vi også gerne have et fjernsyn mere.

I foråret 2012 kontaktede vi en af tdc's teknikere og forespurgte efter en løsning. Siden da er vi blevet kastet rundt fra tekniker til sælger, tur/retur utallige gange. Den ene sagde, det sagtens kunne lade sig gøre, den anden sagde det stik modsatte, en tredie ville sælge os et produkt, selv om han egentlig godt vidste, vores system ikke kunne trække det. I august løb vi så sur i tdc-sælgere, at vi afmeldte vores mobiltelefoner og flyttede til andet firma ØV ØV.

Her i det nye år er vi startet op igen, for nu skulle der findes en løsning. TDC sendte os et Udvidet service nr. som vi har gjort brug af. Her har en tekniker nu undersøgt sagen til bunds, og kommet frem til at forbindelsen ud til de to ejendomme på vejen, hvor vi bor, uden for byen, ikke kan trække mere i øjeblikket. Han kunne endvidere ikke fortælle, om man ville oprette en ny hjælpestation eller giver os nogle andre løsninger.

Den udvej vi ser, trods det vi i mange år har betalt for en forbindelse med 10 mb., men kun har 4-5 mb. på en god dag, og vores nabo ligger fast mellem 17-18 mb., som er kommet på senere end os, er jo at vi desværre kommer til at afmelde alle tdc-produkter og kun holde en lille netforbindelse, da så vi måske kan få kontoret til at køre.

Teknikere meddelte os også, at det kunne jo være, at der blev plads på den gamle station i morgen eller om 2 år.

Så derfor spørger vi nu: ER DER NOGLE SOM HELST I TDC SOM KAN HJÆLPE OS ???????

2 Kommentarer

Hej cdt123

Du skriver her i tdc-forum som anonym bruger og det er også normalt andre kunder der prøver at hjælpe. Derfor er det næsten umulig for TDC og andre at kunne give dig et fornuftig svar.

Det er ikke meget jeg kan gøre, men der er et par ting, som jeg har studset over, ved læsning af dit indlæg, hvor jeg i øvrigt godt forstå din frustration.

Det er da underligt, at din nabo kan trække så meget, når I ikke kan.  Kunne teknikkeren - der var ude, sige noget om, at der var støj omkring din ejendom, som årsag til, at du ikke kan trække mere.  Jeg ved en boligkarre havde et problem med en elevator der gjore, at hele opgangen blev generet af støj.

En anden ting er at jeg i en anden tråd har læst at har man virksomhed, bør man måske overveje at få abbonement for erhvervsdrivende. Hvilken forskeld der er, ved jeg ikke, men du har måske også allerede tdc-erhverv. ???

Andre der har et bud på en løsning?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Bredbåndshastigheder kan variere meget fra husstand til hustand, årsagen er oftest længden til nærmeste central ikke nødvendigvis er den samme, selvom man er naboer, eller at ledningsvejens alder ikke er den samme.

Vær obs. på at selvom man ikke altid kan få en høj hastighed igennem TDC's kobberkabel netværk, kan det muligvis lade sig gøre igennem COAX kablerne (YouSee) eller TDC Fiber.

TDC har sat initiativer igang, der skal sikre adgang til højhastighedsnettet i de områder hvor det rent økonomisk ikke er fordelagtigt at gøre det. TDC har jo siden 1997 været en privat ejet virksomhed, og arbejder indenfor friemarkeds regler. Vi er kun forpligtigede til at kunne levere en telefonforbindelse til alle husstande i Danmark. Man kan læse mere om de nye initiativer her: http://tdc.dk/nu/publish.php?id=33016

/Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P