fotostream icloud

• a-j
  • 0 kommentarer
Hejsa ..jjeg har en iphone4 , har været glad for at bruge icloud fotostream, men det virker desværre ikke mere , billederne bliver ikke overført til min pc [i] er der nogen der kender problemet og måske løsningen

6 Kommentarer

Hej A-j,

Mac er desværre ikke min stærke side, men jeg syntes du fortjente et svar nu hvor du har ventet siden fredag Glad humørikon

Jeg tror det bedste du kan gøre er at tage mac´en og telefonen med ned i din nærmeste apple butik, og høre om de ikke kan hjælpe.

ellers er det selvfølgelig bare at vente på at en mac bruger med mere erfaring end jeg, kommer forbi tråden Glad humørikon - du kan evt beskrive nærmere hvad du gør, og om der kommer nogen fejlbeskeder op.

Hilsen Per. - Stolt PC og Android ejer Glad humørikon

Tak for svar.. har ikke en mac men pc og iphoneGlad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Google er din ven Glad humørikon

http://www.justin.my/2012/05/photo-stream-not-updating-on-pc/

Måske hjælper den vejledning?

Mvh

Tak for hjælpen , er ikke noget pc-geni , så måske derfor jeg ikke kan finde ud af de fine henvisningerGlad humørikon ,har tænkt på om det har noget at gøre med at jeg bruger firefox

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Forstår ikke helt, hvad det har at gøre med hvilken browser du bruger?

Udgår fra at du har installeret iCloud på din PC?

Det som står i vejledningen jeg henviste til, henvender sig til PC-brugere der tidligere har brugt Photo Stream uden problemer.

Du skall finde mappen "Photo Stream" på din computer. I den mappe ligger der en fil der hedder

"My Photo Stream"

Højerklik på "My photo stream"

Vælg "indstillinger"

Under "generelt", se til at der ikke er afkrysset (eller at den er blå) for "kun læse".

Sikkre dig også, at du har afkrysset "del mediefiler" i dit delingscenter (finder du fra kontrolpaneler), og at din firewall tillader Photo Stream/iCloud-trafik.

Hvis du på et tidspunkt har slukket for Photostream på din iPhone og taget billeder, vil de billeder ikke blive overført automatisk til iCloud. Det må klares manuelt.

.. og jo, en sidste ting - åbne iCloud og sikre dig at "fotostream" er markeret.

Hvis du stadig ikke kan streame billeder, vil jeg foreslå, at du afsinstallerer iCloud på PC´n, og laver en ny installation.

Håber du finder en løsning

Mvh

Tak for svar , prøver at af - geninstallerer icloud , og tak for tålmodigheden

MVH

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$