Svar

Fortryde afmelding af mail...

Hejsa, jeg står med en kunde som har afmeldt sit internet abb men som ikke liiiiiiiige

var opmærksom på at mailadressen også røg med - er der en måde han kan få

den tilbage på - jeg har sendt en mail til postmaster@mail.dk - men tænkte at

der måske var hurtig respons her.........af hensyn til kunden går det vel ikke

at skrive adressen her - men jeg kan kontaktes på xx@xxxxxxxx.dk

Jeg har fjernet din email fra dit indlæg. Af hensyn til din anonymitet. Det er fuldt offentligt i indlæg, hvis du skriver det på din profil, eller sender til mig i en PM (Privat Medelelse) sikres din personlige sikkerhed og anonymitet. Her kan det nemlig kun ses af medlemmer 

Hilsen

Martin, Moderator

icon

Bedste svar af miela1 27 december 2010, 13:07

Hej,

den måd der er størst sansynlighed for at at ringe til kundeservice, der skal din kunde have oprettet et netbasis abonnement.

jeg vil også lige sige at det ville være en god ide at skrive til en moderator og få redigeret din mail adresse ud da der også har på forum er bots og crowlere som samler email adresser, kun til det formål at sende ulovligt spam.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

den måd der er størst sansynlighed for at at ringe til kundeservice, der skal din kunde have oprettet et netbasis abonnement.

jeg vil også lige sige at det ville være en god ide at skrive til en moderator og få redigeret din mail adresse ud da der også har på forum er bots og crowlere som samler email adresser, kun til det formål at sende ulovligt spam.

Tak for svar - det var hurtigt og præcist - nu sidder jeg nok i fælden :-(

Hej jensbay

Jeg suplerer lige miela1's svar ang. en privat meddelelse. Den finder du frem sådan: 

På Martins profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."

/t5/user/viewprofilepage/user-id/6

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8