Forsvundne optagelser IGEN IGEN

Så nu er alle vores optagelser IGEN forsvundet. Det skete også for ca 1 måned siden. Jeg er snart parat til at opsige mit abonnement, da det bare falder ud hele tiden, og nu er det anden gang at alle de optagelser der ikke var gemt på hardisken er VÆK. Der må da være en eller anden form for kompensation som TDC kan udbetale til os kunder der hele tiden bliver berørt. Det er bare ikke ok, nu skal jeg igen io morgen hænge i telefornen og prøve at få det ordnet. Men alle optagelserne kan de ikke hjælpe mig med.  Det er bare for dårligt. Vi var ellers så glade for produktet og servicen indtil for ca 1 mrd siden, men nu er min tålmodighed ved at være væk.

3 Kommentarer

Mine optagelser forsvinder også nogle gange men kommer tilbage i løbet af et par timer.. Men gemmer boxen ikke automatisk på Harddisken??

Nej kun på de optagelser der er hakket af til det, men ikke størstedelen dem sletter vi selv når de er set.

Det har vi også været ude for, og måtte have supporter. Alt var væk, og der blev det - desværre. Efter supporthjælp kunne vi igen optage, og det kan vi stadig, men boksen larmer. Det lyder som om noget rasler eller summer, især hvis vi både ser TV og samtidig er ved at optage. Det er virkelig surt, at miste det man har optaget. Der er jo noget man godt vil gemme, selv om man har set det

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)