forsvundet indbakke

Ja så er man kommer hjem fra en dejlig skiferie... jo den gik godt [i]

efter alt er pakket ud . skal man jo lige kontrollere sin tdconline...

men hvor var det lige indbakken og alle de andre bakker er nu.? efter en uge ??

Spørgsmålet er ! kan man lade tdc være alene en uge uden man nu skal bruge dage og mange timer i telefonen for igen at få sin indbakke tilbage.... og når det så lykkedes er den sikker tom.. hurra tdc.

hjælp mig TDC  med at få den tilbage i hel stand... takker mange gange på forhånd

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Er det her, på det direkte link til din mailserver, at mapperne er tomme?

http://mail.tdc.dk/

Mvh FN ;-)

gør som jeg plejer ( hver dag ) går ind under tdconline.dk

logger mig ind via brugernavn og kodeord, vælger mail  og så plejer man jo at komme ind i mail

hvor de står ude til venstre de forskellige bakker.

det der sker er at jeg logger ind og så kommer jeg til en side hvor jeg kan oprette ny mailkonto osv.

som om jeg aldrig havde haft en. og det er fra begge vores pcèr

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det kunne da godt ligne at TDC helt havde slettet din mailkonto. Trist humørikon

Prøv at sende en mail til dig selv. Der sker sandsynligvis ingen ting, for det er jo åbenbart ikke bare dine mails der er blevet slettet, men hele din adgang til Webmail, eftersom du automatisk kommer til en webside hvor du kan oprette en ny mailkonto, - men det er da forsøget værd.

Da du tilsyneladende bruger at tilgå dine mail direkte på mailserveren, så er det jo ikke engang sikkert at du har et mailprogram til at udføre det eksperiment med at sende en mail til dig.

Anyway, så bør du hurtigst muligt få fat i TDC og bede dem om at reetablere din mailkonto, og de må også gerne gøre sig den umage at prøve at genskabe dine mistede mails fra en eventuel backup.

Det mest relevante sted at henvende sig desangående er til TDC Hotline:

80 80 80 47

Mvh FN ;-)

løsning fundet.

havde 2 kontoer. en der ikke har været brugt i 8 år . og så

den der var forsvundet...

havde lukket den gamle ned pga deres nye tiltag med netbasis.

tdc havde så valgt at lukke begge ned....

har snakket med dem og de har nu åbnet min konto igen. men hænger nu på deres netbasis.... Overrasket humørikon(

må ud og finde noget nyt.... gider ikke betale 39 kr om måneden for at kunne modtage mails...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)