Forslag til nye abonnementer / pakkeløsninger

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Hermed forslag til nye pakkeløsninger hos TDC:

1) Kun TV(+webtv+mobiltv) (burde være muligt), til en pris som er konkurrencedygtig

2) En pakke som  Homeduo, med kun bredbånd og TV(+webtv+mobiltv), uden telefoni, fx 149-249 om måneden

3) En Hometriopakke med Bredbånd, TV(+webtv+mobiltv) og mobiltelefoni(data og fri sms valgfri), 299-449 om måneden alt afhængigt af programpakke (tv)

4) En pakke "Altid Online", med Bredbånd og Mobilt bredbånd(ubegrænset forbrug+evt. webtv og online filmleje) for en pris à'la 199-299 per måned 

5) En pakke "All-Round", hvor man får Bredbånd, Telefoni, TV(+webtv+mobiltv), Mobiltelefoni(valgfri data, fri sms osv.) + Mobilt Bredbånd(ubegrænset forbrug i Danmark, hører under det ubegrænsede bredbåndsforbrug i husstanden) for éen, samlet pris per måned (fx 500-800 per måned, men helst højst 499.00,-)

6) En "Bland-selv"-pakke, hvor man selv kan sammensætte Bredbånd(fast hastighed op til 20mbit), Telefoni, tv(+webtv), mobiltelefoni(+mobiltv), mobilt bredbånd efter behov.

-------

Alle disse ovenstående abonnementer imødekommer fremtiden (den "håndholdte-på-farten" fremtid)

Et andet forslag er, at inkludere data i alle abonnementer, som jeg tidligere har foreslået.

*update: dette er blevet indført i alle de NYE mobilabonnementer hos TDC, som imødekommer den håndholdte-på-farten-fremtid.

Derfor ser jeg nu ingen grund overhovedet til, at disse ikke også skulle blive en realitet. 

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
I princippet er jeg enig. Jeg mener dog at du overset en væsentlig faktor i dit forslag 2. Produktionsprisen for IP-telefoni er så lav, at der simpelthen ikke er basis for at give en prisnedsættelse, hvis den blev pillet ud. Det er i virkeligheden "problemet" ved den del af produkterne der kan køre over kabler. Der er nogle initalomkostninger for at oprette produktet - men der er i praksis ingen løbende omkostninger ved at producere dem.

Vh

peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Problemet med TDC IP-telefoni (aka i TDC's tilfælde almindelig fastnettelefoni over bredbåndet) ikke er rigtig IP-telefoni.

Det er til gengæld TDC Erhverv IP-telefoni (TDC Scale), fordi med IP-telefoni burde det slet ikke koste noget at ringe eller noget som helst, og man burde kunne ringe til andre IP-telefoner over hele verden for den samme pris (altså ingenting, når det hører med bredbåndet). - Lidt ligesom Skype, selvom der er en "node"-forskel.

Med IP-telefoni skal man have en speciel telefon, som selv har en masse ting indkodet så som telefonnummer (firmatelefoner) og så er der bare en database et sted (administreret af eks. TDC), som samler disse numre, og man kan derved ringe til andre på samme vis som der sker DNS-opslag når man taster www.google.com i adresselinjen. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)