Forskelsbehandling

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints olse har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 12 kommentarer
Finder det fuldstændigt grotesk at eksisterende mobil kunder skal betale 50 kr om måneden for ubegrænset sms/mms, når nu man nu tilbyder nye abonenter at få det gratis i deres abonnement. Og det er vel og mærke samme mobil abonnement f.eks 6 timers tale....... eksisterende abb. koster 149,- kr pr mdr uden fri sms/mms og nye kunder skal også betale 149,- kr på mdr. men det er incl. fri sms/mms - Det vil sige en forskel på 50 kr om måneden.... Det er sku da at pisse eksisterende kunder langt ned af ryggen.

ps. det gælder også andre typer mobil-abonementer / pakker.

olse

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det jeg ser er at 6timers tale koster 149,- pr.mdr. UDEN SMS, det kan tilvælges for 50,- på mdr. altså samme pris som du betaler.

http://shop.tdc.dk/Abonnementer/mobilesubscriptions,default,sc.html

Hvis du har set andre priser, kom med et link.

Mvh

Kim

Omdømme 1

Hej Kim.

Du har fuldstændigt ret i dit indlæg, men...... TDC har lige haft et tilbud om at nye abonnementer kunne få

fri sms/mms - Det tilbud udløb så i går søndag.

Jeg var i telefonisk kontakt med TDC i lørdags og fik at vide at at det KUN var nye abonnementer det gjaldt, så jeg og mange andre betaler så det samme som de nye, men uden FRI sms/mms.

Mener såmend bare at det er en hån mod "gamle" trofaste abonnementer Gal humørikon

Håber og tror ikke at det kun er mig der ser sådan på det.

Forsat god aften Ligeglad humørikon

olse

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Sådanne tilbud kommer jo alle steder - ikke kun i telebranchen, for at kapre nye kunder. ofte får man en vare/ydelse billigere i en periode eller man får noget ekstra med til samme pris.

Mvh

Kim

Omdømme 1

Hej Kim.

Jeg ved godt at man kan få diverse gaver / billigere abonnementer (typisk 3 mdr.) når man tegner et nyt abonnement, men her er altså tale om vedvarende forskel i pris, hvilket vil sige 600 kr om året og det syntes jeg bare ikke er i orden og begriber ikke at nogen vil forsvare TDC i denne sag, medmindre man har tilknytning til firmaet eller er storaktionær Glad humørikon

Jeg er i bund og grund udemærket tilfreds med TDC - ellers havde jeg vel heller ikke været kunde i så mange år (17-18 år). Jeg har al min telefoni - bredbånd - tv m.m. hos TDC og betaler som privatkunde

14-1500 kr. om måneden, og jeg syntes bare ikke at de kan være det bekendt over for deres eksisterende med sådan en forskelsbehandling.

Forsat god dag derude....

olse

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)