Svar

Forskelle p� adgang via mobilabonnement og bredb�nd?

Hej TDC Play

Jeg har adgang til play både via mit home duo og via et seperat mobilabonnement. Begge dele virker som sådan perfekt, men er der forskel på hvad man har adgang til på de forskellige adgange?

Logger jeg på Play via min home duo, kan jeg sagtens få lov at afspille begge "Ramasjang Hits", men via play app'en på Android, står der blot "Du kan ikke afspille dette element pga. rettigheder". Alle andre albums osv virker fint på app'en - det er kun de to albums jeg er stødt på so far. Har prøvet at nulstille cachen og re-installere app'en.

Er der virkelig forskel på indhold på de to adgange?

icon

Bedste svar af Chriz 19 oktober 2011, 09:28

Hey Frederik99

Ja desværre er der afvigelser i rettighederne på en del udgivelser, da der skelnes mellem om du henter et helt album ned eller blot en enkelt sang af gangen. Når det er sagt så er der igangsat en oprydning som vil eliminere en stor del af disse unoder.

Tak for dit input

DBH

C

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Frederik99

Ja desværre er der afvigelser i rettighederne på en del udgivelser, da der skelnes mellem om du henter et helt album ned eller blot en enkelt sang af gangen. Når det er sagt så er der igangsat en oprydning som vil eliminere en stor del af disse unoder.

Tak for dit input

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8