Fornyelse af licens til musik hentet via TDC`s eget trådløs/bredbånd forbindelse.

Hej TDC.. Jeg er privat kunde hos jer og har været det i over 10 år efterhånden..ikke ret længe siden hentede jeg en masse musik numre til min HTC Incredible S via trådløs forbindelse i hjemmet. ( Har Home Trio i hjemmet med adgang til TdcPlay web & mobil til gratis hentning

af musik til pc og mobil/smartphone ) Til min store overraskelse er størstedelen af licenserne til de hentede numre blevet ugyldige efter meget kort tid.. Nu hvor jeg prøver at fornye disse licenser via trådløs forbindelse i hjemmet, eller mobilt netværk, bliver jeg omdirrigeret til TDC´Play internet siden og får besked om at denne tjeneste ikke er mulig til min telefon selvom jeg SAGTENS kan hente de selvsamme numre gratis til telefonen igen.

Det der frustrerer mig er, at disse licenser er udløbet højest en måned efter jeg hentede musikken, og som sagt er det ikke alle numre der skal fornyes..

Hvad skal/kan jeg gøre for at fornye licenserne uden at hente numrene igen og igen hver måned eller hver anden..Er det ikke muligt at gøre disse licenser gyldige i et helt år ....eller ubegrænset (især med de ret høje priser på jeres produkter og overfor de loyale kunder) ?? 

Det andet er da noget p.s!!

MvH

Lukas  

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@