Forkert tilbud..?

Jeg købte den 6. Juni Mobiltbredbånd, med modem og sim kort. Vi
blev enige om en stor løsning med 10GB download.
Der blev lavet en aftale for os, på 6Mbit og
10GB, til 99,- om måneden de første 6 måneder,
herefter 199,-. Nu har vi den 11. Juni, vi har
fået "skruet ned for" (praktisk talt slukket),
vores internet. Jeg ønsker enten, at opsige mit
abonnement dd. da jeg har handlet på falske
forudsætninger, han har løjet mig direkte op i
ansigtet, en ting er, at han måske har slået det
forkert ind og givet os en mellem pakke, en anden er,
at det tilbud han har solgt, slet ikke findes!
Eller gør det..? Og hvordan kan jeg i det fald få det ændret??
Jeg er ret utilfreds, som ny kunde, at skulle leve med så dårlig betjening, fra start. Håber at nogen kan hjælpe[i]

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu er det her et bruger-til-bruger forum.... Så hvis du vil have ændret dit abb. skal du henvende dig direkte til kundeservice.

Så vil jeg også tilføje at 10 Gb ikke er alverden - og når du når grænsen - så falder hastigheden. Mit gæt er at du bruger din forbindelse meget mere end du regnede med, men det kan du næppe klandre andre for. Hvad med at skifte til et abb. med fri data?

Vh

Peter

Jeg har brugt 1.1gb, på 5 dage. Har hentet 1½ album på play og kigget mail. Så jeg har ikke brugt mere end jeg har regnet medGlad humørikon

Jeg er helt med på at det er bruger forum, men det kunne jo tænkes at nogen vidste om tilbuddet findes, eller om han ahr fyldt mig med varm luft.

Jeg forstår godt din frustration, jeg lider selv af den samme. Jeg har haft samme forbindelse som du lige siden den hed 1Mbit. Da den så blev skruet op til 6, regnede jeg med at kunne mærke forskel, men det kunne jeg ikke. Jfølge hastighedstesten på TDCs egen hjemmeside, ligger den og roder rundt på ½-1 Mbit selvom TDC garanterer, at man altid får mindst halvdelen af maksimum. Jeg klagede til kundeservice og fik at vide, at det nok skyldtes modemet, hvorfor jeg fik et nyt. Det hjalp ikke en pind!

Jeg skifter snart selskab!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P