Forkert bruger oprettet til Homedisk

Hej,

vi har lige fået vores Homedisk til at virke, men er desværre kommet til at aktivere den i et andet brugernavn end ønsket.

Så vi ville spørge om det kunne lade sig gøre at ændre brugeren til Homedisk, eller starte helt forfra med installationen.

Tak.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Der sidder en "reset" knap bag på

Hold den ind til du hører 2 bib

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej detgulehus

Jeg supplerer lige svaret angående Reset:

Start med at slukke computeren.

Bag på Homedisken , mellem strøm og LAN kabel sidder Reser-knappen. Du skal holde den inde i 2 sekunder, med en papirklips eller en nål. Der skal komme 2 BIP, der går op til 10 sekunder, før 2 BIP kommer, SLIP IKKE KNAPPEN FØR 2 BIP. Der kan gå op til 1 minut før Homedisken er RESAT.

Når lamperne på Homedisken er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter 1 BIP slip knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Derefter åbner du en Internet browser og taster: 192.168.1.5.

Jeg håber det kan afhjælpe det problem, hvis ikke så ring til Hotline tlf. 80808047, de har åbent søndag mellem 10,00 og 16,00.

Hilsen bbs

Det virkede.

Takker mange gange.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej detgulehus

Næh hvor er jeg glad for at det virkede.

Vil du godt være sød at klikke på Løst tråd, på den måde kan andre få glæde af Spørgsmål og Svar.

Hilsen bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P