Svar

Forholdet ml. Webmail og Outlook

• Deltager
  • 9 kommentarer
Jeg har installeret webmail og Outlook, og de fungerer begge ganske godt, men helt uafhængigt af hinanden. Jeg kan ikke få dem til at spille sammen. Jeg skal således oprette mapper begge steder, og jeg skal ind og flytte mails i mapper begge steder. Det, jeg gør det ene sted, påvirker ikke det, jeg gør det andet sted. Jeg har tidligere via mit arbejde haft et system, hvor det spillede sammen. Det var meget mere tilfredsstillende. Er der nogen, der ved, om man kan gøre noget ved dette?
icon

Bedste svar af Stephen1 6 maj 2011, 13:26

Hej Peber

Din tidligere arbejdsmail har formentlig ligget på en Exchange Server el.lign., som virksomheder bruger, og hvor der er automatisk sammenhæng mellem ændringer foretaget via hhv. web- og pc-adgangen.

TDC's webmail fungerer ikke på samme måde, så den eneste sammenhæng der er mellem din webmail og din Outlook er, at din Outlook kan hente modtagne mails fra din mailboks/indbakke. Desværre kan du ikke gøre noget for at ændre på dette Trist humørikon

Mvh Stephen

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Peber

Din tidligere arbejdsmail har formentlig ligget på en Exchange Server el.lign., som virksomheder bruger, og hvor der er automatisk sammenhæng mellem ændringer foretaget via hhv. web- og pc-adgangen.

TDC's webmail fungerer ikke på samme måde, så den eneste sammenhæng der er mellem din webmail og din Outlook er, at din Outlook kan hente modtagne mails fra din mailboks/indbakke. Desværre kan du ikke gøre noget for at ændre på dette Trist humørikon

Mvh Stephen

Hvorfor henter min MS Outlook 2007 IKKE webmails i Indbakke automatisk?! Hvad skal jeg gøre?

MVH,

romklaus

Hej Romklaus

Engang imellem hjælper det altså ikke at poste det samme problem i tre forskællige tråde, selvom jeg udemærket gpdt forstår du er irriteret over at det ikke virker. Dem der måske kan hjælpe, skal nu side og bladre frem og tilbage mellem mange tråde, for at finde ud af, hvad dit problem reelt er.

/t5/Mit-TDC/Import-af-mapper-fra-webmail-til-MS-Outlook-2007/m-p/79293

I den tråd forklarer jeg dig, at outlook 2007 ikke kan impotere mapper.

Jeg forsøger også at fortælle dig, hvad du skal gøre: Nemlig flytte mail fra mapper på webmail ind i din indbakke. Jeg er ret sikker på, hvis der var andre, der kunne hjælpe dig videre, havde de også svaret dig i den tråd.

Jeg forklarer også at du skal ind i egenskaber og få din outlook til automatisk at hente mail fra webmail.

, som du også spørger om i denne tråd. /t5/Mit-TDC/Mail-via-outlook-2003/m-p/79799#M7654

Så har du fundet en tråd der omhandler outlook 2003, selvom du har 2007.

I den tråd skriver du at du ikke kan få outlook til at hente mail, selvom du i første tråd skriver at outlook har hentet mail.

Inden du opretter flere indlæg, (og bliver mere frustreret) vil jeg anbefale dig at ringe til Hotline. De er skrabbe til at guide dig igennem, så du kan få din mail til at fungere.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P