Forfærdelig forbindelse i Kalundborg

Hej forum.

Jeg har haft mange problemer i lang tid med at der nogen gange er dage hvor min forbindelse er utilregnelig.

I slemme tilfælde mister jeg DLC forbindelsen i et par minutter, og får så forbindelse i 10-30 sek. gentagende. flere timer ad gangen.

Jeg havde sådan en episode i går, som varede cirka 7 timer. I dag i en lektion på mit gymnasium hørte jeg nogen snakke om at deres internet også hoppede af og på konstant i flere timer.

Jeg bor Kalundborg, og har fulgt adskillige trin som skulle kunne ordne problemet, og hvor der er blevet foreslået at hvis det ikke virkede, så var det min ISP's skyld. Jeg havde de samme problemer tilbage i Januar, også lidt i december. Man skulle tro det bare var et midlertidigt problem, men det lader til der slet ikke bliver gjort noget som helst ved det.

Er det her noget som i kender til? Hvad er problemet? Hvorfor tager det så lang tid at løse/opdage problet?

Venlig hilsen Thomas.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Det lyder da ikke så rart det du har været ude i. Har du haft fat i fejlservice og fået dem til at kigge på det??

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P