Fordeling af mms via webmail mail.dk til en liste af mailadresser.

Det er muligt at sende en mms til en mailadress via webmail. Det er også muligt at oprette et filter og dirigere visse mms til en alternativ mailadresse.

Men det jeg gerne vil er at distribuere min mms til flere mailadresser uden de skal ind over min computer. Er det muligt?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, du kan da ikke sende MMS fra webmail, en besked send fra en mail adresse til en anden er pr. defination en Email, også selv om du har billeder i.

det skulle være meget nemt at sende en mail til flere, du skal bare skrive fler mail adresser i adresse fældet, de skal enten afskildes med ",", ";" eller mellemrum, jeg er ikke lige sikker på hvilken TDC bruger i webmail men det mest normale er ";"(semikolon).

Mit spørgsmål var måske ikke så tydeligt.

1. Jeg sender en mms fra min mobiltelefon til min egen e-mail adresse.

2. Den vil så normalt dukke op i min ind-box på min computer, men jeg har på TDC´s mailserver oprettet et filter og en regel, der omdirigere mailen til en anden mailadresse end min egen. Det virker også.

3. Det jeg ikke har kunne få til at virke er, at omdirigere min mms til flere e-mailadresser på engang.

4. Det hander om fordeling af rejse-mms til vennerne.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, så havde jeg ikke forstået dig rigtig.

Jeg ved desvære ikke om det du spør om er muligt, men jeg synes det er en god idé, så hvis du får det til at virke vil du så ikke skrive her på forum hvordan du gør, så kan det være at der er andre der kan bruge det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)