Forbrugt tid /resttid

Hvor/hvordan ser man, hvor megen tid man har tilbage eller har brugt på "gratis" (allerede abonnements-betalt) tid?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jaaberg

Min erfaring er at det kan du kun se, hvis du sender en sms til en der ikke er TDC kunde, for jeg går ud fra at det er på dit mobilabonnement du gerne vil kunne følge med i dit forbrug.

Hvis du har en pakke med ex antal taletid, så kan du som sagt kun se det ved at sende sms til en eller anden, der ikke er TDC kunde.

hilsen Bente

Jeg sidder med samme spørgsmål, men forstår ikke hvad du mener med dit løsningsforslag, Bente

Min erfaring er at det kan du kun se, hvis du sender en sms til en der ikke er TDC kunde

Hvordan kan man se sit forbrug ved at sende en sms til et andet net?

Mvh. Louise

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej LouiseWJ

Jeg går ud fra at det er et mobilabonnement vi taler om?? hvis det er det, så sender du gratis sms til en anden TDC Kunde, men har den du sender sms til et mobilabonnement hos en anden udbyder, skal du betale for sådan en sms.

Jeg har ikke Mobilabonnement hos TDC mere, men da jeg havde og min mand ligeså, skulle jeg betale for sms til min datter, som ikke er TDC Kunde og når jeg havde sendt en sms til hende, kunne jeg logge på Selvbetjening og følge med i mit forbrug resten af måneden, fordi en sms koster penge når du sender til en med et andet mobilabonnement.

Jeg ved det lyder indviklet, men det er den eneste måde jeg kan forklare det på.

Du skriver, et andet net, hvad mener du lige præcis med det?? for hvis du mener mobilt bredbånd er det en helt anden historie, der kan du ikke følge med i dit forbrug, din hastighed bliver bare sat ned, hvis du overstiger det antal mg bite du har.

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P