Forbrug

Forsøgte nu igen, igen, igen at finde ud af hvad mit forbrug det er på TDC bredbånd - og som sædvanligt kommer meddelsen - "status på dit forbrug er ikke tilgængeligt i øjeblikket prøv igen senere" - j a m e n altså - det har der stået i flere år snart og forsøger man at ringe eller maile kan man bruge en søndag på at stå i kø.

Hvor er det dog ærgerligt at jeg ikke bare vil købe noget musik eller nogle film, der har man åbenbart en del mere fokus, hvis man skal dømme efter reklamerne på "mit tdc". Er man først inde i systemet er der ikke megen hjælp at hente. De gange jeg har mailet får jeg enten intet svar, eller generelle standardsvar jeg ikke kan bruge til noget.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kristensen

Jeg er ked af at høre om dine udfordringer, samt at du ikke har fået den hjælp, du skal bruge.

Vi skal have fejlsøgt på dit MitTDC login, da det helt sikkert er noget der skal virke. TDC Hotline har redskaberne til at finde disse fejl, samt evt. at fejlmelde dit login, hvis det ikke er tilfældet. 

Da der kan være flere årsager, vil jeg bede dig kontaket TDC Hotline: Du kan finde nummeret her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449

Håber du får løst dit problem, ellers er du meget velkommen til at skrive igen.

Hilsen

Martin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)