Svar

Forbinding af TDC box og digital modtager?

Ved nogen om man kan bruge "Netgear Poverline AV Ethernet kit XAVB101 - Bro - EN, Fast EN, HPAV" til at overføre signalet fra TDC-boxen til digital TV box med harddiskoptager??? Altså Ethernet forbindelse over husets almindelige el installation???

icon

Bedste svar af GTH 21 februar 2011, 10:43

Hej jens-s

Der er én enkelt ting du skal være opmærksom på hvis du vælger at forbinde din Digital modtager trådløst, hvad enten der er via Powerplugs på elnettet, eller med trådløse adaptorer på LAN:

TDC yder ikke support på trådløse tilkobling af Digitalmodtager. Hvis du får problemer med f.eks. billedfrys eller pixelering, vil du derfor blive bedt om at tilkoble digitalmodtageren med et LANkabel i forbindelse med fejlretning.

Mvh. Gitte

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, du kan godt,

personligt vil jeg ikke gøre det, da jeg før har oplevet en der kom tilskade ved at have netværk igennem el nettet.

Hvordan til skade? og er det tilladt i forhold til TDC's udstyr?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, igen

Fået stød, der er nogen mærklige mænsker der har puttet strøm i stikkontakterneHumørikon med tunge

ja, du må gerne med TDC udstyr, der er ikke nogen der vil bestemme hvordan du udformer dit netværk, så længe du ikke ødelægger det udstyr du har lejet af TDC

Det er derfor jeg spørger! Jeg ved godt at der er strøm i stikkontakterne! Men det er der altid hvis folk stikker fingrene i dem, uanset om det er p.g.a. netværk eller ej.

Men kan man risikere at der overføres strøm til apperaterne, for så vil jeg jo også kunne beskadige det lejede udstyr???

Omdømme 3

Hej,

for at være erlig så ved jeg  det ikke, men det lyder ikke usansynlig, men sådan en skade er jo ikke noget du ville kunne gøre for, og der for bytter TDC sikert også udstyret.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu må den "Urban Legend" altså stopppe. Gal humørikon

Selvfølgelig er det ikke farligt at forbinde netværket med disse enheder, hverken for EDB udstyret eller for mennesker. I visse sitatuationer vil det fakisk være mere sikkert at bruge disse enheder frem for at forbinde EDB udstyr på forskellige faser i netværket med kabler.

Alt udstyr som bliver solgt på det danske marked, skal overholde ganske bestemte normer for sikkerhedsafstande og test. Disse normer er med små forskelle gældende i hele Europa og Nordamerika, så der er intet marked for farlige produkter.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jens-s

Der er én enkelt ting du skal være opmærksom på hvis du vælger at forbinde din Digital modtager trådløst, hvad enten der er via Powerplugs på elnettet, eller med trådløse adaptorer på LAN:

TDC yder ikke support på trådløse tilkobling af Digitalmodtager. Hvis du får problemer med f.eks. billedfrys eller pixelering, vil du derfor blive bedt om at tilkoble digitalmodtageren med et LANkabel i forbindelse med fejlretning.

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P