Forbindelsen forsvinder flere gange.....

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej alle

Min familie og jeg har valgt at prøve den såkaldte TDC Home secure.

Pakken kom jeg satte det op, men problemet er nu at forbindelsen ryger af og så finder den selv tilbage igen efter 5 minutter. det er skide iriterende + telefonen også ryge af da vi har sådan en homebox. 

Min familie bruger internettet og telefonen meget så det er skide iriterende at det ryger hele tiden. det svinger lidt hvornår det sker. men mest om aftenen forsvinder det og det er der vi alle sidder på.

Jeg har ringet ind til TDC og fået et råd til det mulige problem. men det virker ikke... 

Det er nok mest iriterende for mig da jeg bruger nettet hver dag + min lillebor gør det + mine forældre en gang i mellem og min mor taler meget i telefon. 

Er der andre der har disse problemer eller kan måske hjælpe med en løsning.

Alternativet er at vi klager til TDC "igen" eller skifter til noget helt andet.

Ps. det er installeret korrekt og det bredbånd vi havde før hoppede ikke af og på.

Hilsen Søren K

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det kunne godt lyde som om at du har fået en forbindelse der er forhurtig til at du kan køre den stabilt hjemme ved dig.

løsningen er at du igen kontakter TDC kundesevice og beder dem om at prøve at sette din hastighed lidt ned.

heller have en lidt laver hastighed end en forbindelse der ikke virker.

Okay kan det være en mulighed?

Jamen før vi fik den her pakke havde vi lorte forbindelse nemlig 2/02 hvilket jo er ubrugligt efter mit vedkommende og derfor skiftede vi lige nu kan jeg se på min hastighedstest at vi har 10/1 men okay jeg vil prøve at kontakte dem igen og se hvad de siger til den mulighed.

Tak for svaret Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P