Svar

forbindelse v. brug af bærbar computer

• IL1
  • 0 kommentarer
Jeg har bredbånd internet + fastnet. Home Duo.

Stationær computer og fastnet.tlf er forbundet til modem.

Nu har jeg også fået en bærbar - hvad skal jeg have for at kunne bruge denne over hele huset?

Findes der trådløst udstyr til mit nuværende modem eller skal jeg have noget helt nyt.

Begge computere + tlf skal kunne fungere samtidig.

IL

icon

Bedste svar af IL1 20 marts 2011, 12:12

Foreløbig tak JK44

Jeg har fundet navn og nøgle  på boxen.

Den bærbare er "ude og rejse" til medio april, så foreløbig tak. Jeg vender tilbage senere for at få hjælp til "how to do"

IL

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Hvis du har en homebox er der trådløs router i, koden og netværksnavn finder du under boxen.

Har du en ældre homedue med et speedstream modem er du nød til at have en router.

mvh

Glad humørikon

Tak for svar.

Det er en homebox, jeg har - men der sidder jo ledninger til at forbinde den stationære PC med, så homeboxen skal vel ikke flyttes, når jeg skal bruge den bærbare inde i stuen eller andre steder?

Kan den bærbare selv "fange" homeboxen uden ledning, når du skriver der er trådløs router i den?

Og kan homeboxen fungere med begge PC'er samtidig?

IL

Omdømme 2

Hejsa igen.

Den kan, hvis ikke der er for langt, sagtens fange den inde i stuen. Den fungere fint med op til 89 computere (med mindre du har rettet i dhcp serveren i den). Du skal kigge under boxen og finde ssid / netværksnavn og netværksnøgle. Så skal du på din bærbare pc finde routeren under trådløse netværk, hvordan er lidt afhængig af styresystem og version.

mvh

Foreløbig tak JK44

Jeg har fundet navn og nøgle  på boxen.

Den bærbare er "ude og rejse" til medio april, så foreløbig tak. Jeg vender tilbage senere for at få hjælp til "how to do"

IL

Omdømme 2

Hejsa

Velbekommen, og du er mere end velkommen til at skrive igen hvis noget driller Glad humørikon

mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P