Forbindelse til Facebook

Jeg har tidligere fået mine afspillede sange lagt ind på Facebook men nu gør de det ikke mere.Jeg har slettet forbindelsen ved at fjerne fluebenet og markeret det igen,logget på Facebook igen, men ligemeget hjælper det.Hvad kan grunden være

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bildsø

Jeg har lige prøvet at forbinde en enkelt sang med FB og det fungerede udmærket.

Til at starte viste den ikke noget, men jeg mener også der går ca. 5 minutter før det vises, jeg prøvede at logge ud og ind igen, så var der forbindelse til FB.

hilsen Bente

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bildsø,

Der er en lille bitte super irriterende fejl på TDC Play Til Facebook lige nu der gør at sange først bliver publiseret på Facebook når de afspilles helt til slut. Det vil sige at hvis du sidder og hører Mumford & Sons - The Cave, men skifter til Little Lion Man inden The Cave er slut, så bliver det ikke publiseret til Facebook.

Kan du prøve at lytte en sang til ende og se om det bliver lagt ud? Du kan godt spole til tæt på slutningen, den skal bare have lov til at blive færdig selv.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det står der også under indstillinger.

Se link: http://play.tdc.dk/#!/indstillinger/tabbar:konto

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$