Svar

For mange tyske tv kanaler

icon

Bedste svar af Martin12 9 september 2010, 09:32

Hej joevil og mfp

Tak fordi i benytter TDC Forum.

Hos TDC forsøger vi hele tiden at sammensætte vores programpakker, på en måde, således de imødekommer danskernes tv-behov bedst muligt.

Vi har valgt tv-kanalerne ud fra et ønske om at tilbyde bedst muligt indhold, til den bedst mulige pris.
I den proces inddrager vi kunder, gennem brugerundersøgelser, for at sikre, så mange kunder som muligt, får det tv, de ønsker. Vi kan naturligvis ikke ramme alle 100%. Vi forsøger at ramme så bredt som muligt.

Det er desværre af tekniske og rettighedsmæssige årsager, ikke muligt, på nuværende tidspunkt, at tilbyde løsninger hvor vores kunder, kan vælge helt frit mellem de enkelte tv-kanaler.

Venlig hilsen

Strellev

Moderator

Se original

4 Kommentarer

Jeg er helt enig det ville være rart hvis man selv kunne vælge kanaler ligeså syntes jeg at man godt kunne blive fri for de radio kanaler de høre ikke hjemme i tv pakker så kunne man måske lave et tilvalg om man ønsker radio kanaler

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej joevil og mfp

Tak fordi i benytter TDC Forum.

Hos TDC forsøger vi hele tiden at sammensætte vores programpakker, på en måde, således de imødekommer danskernes tv-behov bedst muligt.

Vi har valgt tv-kanalerne ud fra et ønske om at tilbyde bedst muligt indhold, til den bedst mulige pris.
I den proces inddrager vi kunder, gennem brugerundersøgelser, for at sikre, så mange kunder som muligt, får det tv, de ønsker. Vi kan naturligvis ikke ramme alle 100%. Vi forsøger at ramme så bredt som muligt.

Det er desværre af tekniske og rettighedsmæssige årsager, ikke muligt, på nuværende tidspunkt, at tilbyde løsninger hvor vores kunder, kan vælge helt frit mellem de enkelte tv-kanaler.

Venlig hilsen

Strellev

Moderator

Hejsa

Synes godt vi lige kunne tage emnet omkring at kunne vælge og betale for ekstra kanaler. Umiddelbart er vi ok tilfredse med kanaludbuddet og vi synes modsat andre at vi godt kunne få nogle flere tyske kanaler.

Men jeg kan se at jeres søsterfirma Yousee nu tilbyder man kan tilkøbe ekstra kanaler i forskellige prisklasser alt afhængig af hvad man nu vælger.

Er det noget I også snarligt giver os mulighed for at gøre brug af - nu hvor dele af TDC koncernen har dette produkt ?

Mvh

ffe0204Glad humørikon

Jeg synes også det ville være rart at have  flere valgmuligheder. Jeg bruger eksempelvis ikke tegnefilm og sportskanalerne til noget, men ønsker mig nogle gange at kunne se NRK.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)