For mange TDC login?


Jeg kan ikke komme på Play, har jeg for mange login eller er det et andet problem.

Kan jeg slette tidligere login?

 

Nedenstående er den besked jeg modtager når jeg opretter med kontonummeret fra faktura. For det er flere år siden jeg var på sidst.

 

Du kan ikke få adgang til TDC Play på dette TDC Login, fordi du allerede har en af følgende tjenester liggende på et andet TDC Login:

  • Webdisk
  • Webmail (med 250 MB mailboks)
  • TDC Play
Du skal derfor logge ud, åbne en ny browser og derefter logge dig ind med det TDC Login, som du normalt bruger, når du benytter Webmail eller Webdisk.

1 Kommentar

Hej Flindt

Det er systemerne der ikke kan finde ud af at sortere i dine login. Jeg har selv været ude for at der var gået ged i det. Du kan ikke selv slette et TDC-login, så du bliver nød til at få Hotline til at flytte alt hen på et Abbonement.

Hvis du har haft din webmail i mange år så vær obs på at hvis den stadig hedder freemail, skal den tilknyttes dit bredbånd, fordi freemail-kontoer er ved at blive afviklet. Tal også med Hotline om dette.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)