For langsom forbindelse

Mit internet er pludseligt begyndt at køre meget langsomt.. Jeg har i en måneds tid haft 20/2 forbindelse hvor jeg er garanteret 10mbit ned, men speedtest kan i bedste tilfælde lige præcist ramme 7mbit kun... Når jeg så trykker på hjælp>hjælp til bredbånd og vælger ''Mit internet er langsomt''.. Såååe kommer der en pæn side frem der KUN har med internt trådløst netværk at gøre, og absolut INTET med din internet forbindelse og hastighed...  (Der burde lige ryge en fyreseddel afsted til hvem end der er ansvarlig for dette)... Hvor i alverden kan jeg se/få oplysninger om hvad jeg kan gøre hvis mit internet er langsomt... Internet! ikke intranet???

4 Kommentarer

Med min mobile internetforbindelse er det sådan, at jeg har en kvota, altså en vis mængde data jeg kan hente pr. md. Når jeg har brugt kvotaen, går hastigheden laaangt ned for så igen at gå i normal ved næste månedsskift.

Om det er det du er ude for, ved jeg ikke, men da vi er sidst på måneden, kunne det jo være.

Det er ikke tilfældet, når det drejer som om ADSL, da der her ikke er nogen forbrugsgrænse, ligesom på mobilt bredbånd.

Ring til kundeservice og bed dem fortage en måling, de kan så derefter fortælle dig hvad der er muligt og ikke muligt. Men jeg vil give dig ret i der mangler en online funktion, så man ikke er nødsaget til at ringe til kundeservice.

Hej Timmermann, prøv dette link http://hastighedstest.tdc.dk/ du skal bare huske at der skal være kabel imellem pc og router, da den trådløse forbindelse ikke er stabil nok samt at der ikke må køre programmer som op eller downloader, der kan selvfølgelig også være andre problemer men prøv dette først.

Hilsen Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P