Følger der altid en HomeDisk med TDC's bredbånd?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Har lovet Rune at lægge dette på forum til jer:

I dag har der i flere medier været en historie fra Ritzau, hvor man kunne få et indtryk af, at alle bredbåndskunder fremover ville få en HomeDisk med, når de køber bredbånd hos TDC.

Se f.eks. http://www.business.dk/tech-mobil/tdc-vil-hjaelpe-med-sikre-kunders-data

Det skal præciseres, at HomeDisken kun kommer med, hvis man køber TDC HomeDuo Secure og TDC HomeDuo Media, der lanceres 7. februar.

Det står også i pressemeddelelsen: http://om.tdc.dk/publish.php?id=27991.

Med venlig hilsen

Rune Fick Hansen

PR-rådgiver, TDC's kommunikationsafdeling.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Men hvorfor laver I ikke også et nyt Hometrio abb??

som Hometrio Secure med de samme services (Homebox, nyeste tv-box, udvidet service og homedisk) som I Homeduo Secure??

- Eller det har I måske også tænkt jer at gøre?

Desuden har jeg set dejligt mange fremskridt ved TDC de sidste par måneder.

fx:

- TDC Play streaming virker nu perfekt i alle browsere (undtaget særlige tilfælde under Opera Browser)

- lej film fra nettet og se på computer

- filmpakker (som også snart kan lejes fra nettet)

- 20 (10) mbit til alle i første kvartal 2011 (lad os nu se ...)

- nu kan Hometrio / duo nå ud til 90 af befolkningen - det er en fremgang på 1%

- forbedret mit.tdc.dk

- Homeduo Secure

- udskydning af lanceringen af 4G/LTE fordi TDC først vil finde en løsning på dongle-problemerne for at sikre kunderne en så god oplevelse som overhovedet muligt.

----

så mangler vi bare

- Hometrio Secure

- en løsning på alle de netværksrelaterede forbindelsesproblemer beskrevet i forummet her.

- at kunne sætte sin tv-box til at optage direkte fra computeren.

- at kunne ringe fra computeren (ikke for at reklamere, men er det ikke rimelig stærk konkurrence, at man kan ringe gratis til alle fastnetnumre i DK fra degulesider.dk???)

- opdatering af tv-boksens software / anden leverandør så det følger tiden (YOUSEE's BOKS)

- lavere datatakster og telefonitakster til og i udlandet.

- sms-/emailservice, som kan informere kunder om afbrydelser i det lokale sendenet de kommende dage/uger

- iPhone App til tdc PLAY

- 4G-lancering

Vil da lige give mit input på hvad jeg ved.

HomeTrio Secure findes allerede, den er lige her: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tlv_sec Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

vedr. det med optagelse fra pc vidste jeg godt, men vedr. mobil vidste jeg ikke, og har heller ikke kunnet vriste ud fra nogen ansatte- måske kom du  til at afsløre lidt for meget der!!  Meget glad humørikon

vedr. iPhone-app'en, så ved jeg godt, at det er Apple som sinker den. Det var det samme med Wimp. Jeg tror Apple er en smule korrupte hvad det angår, for Homedisk-app'en er allerede kommet ud, selvom den blev indleveret før PLAY???

Dog: lige et meget stort sidespring. tdc forum og generelt tdc.dk virker ikke med min browser Opera. Der kan gå op til 10 minutter fra jeg trykker på et link på tdc.dk og undersider (gælder ikke tdcmusik.dk) til siden rent faktisk indlæser. Synes dette er irriterende, og virker også på andre browsere udemærket, men så helst, at jeg ikke er tvunget til at bruge Internet Explorer.

Jeg har derimod fundet ud af, at hele tdc.dk +forum virker fremragende og lige så hurtigt som i alle andre browsere, hvis jeg skifter til privatlivs-tilstand [...]. Så måske har det noget med cookies eller tilføjelsesprogrammer at gøre??? Håber snart, at dette bliver fikset fra TDC's side.

----

Til allersidst vedr. Hometrio-tillægspakken: OK, det medgiver jeg, det havde jeg ikke set. Den koster 120 per måned, foruden abonnementstillæg for Hometrio/-Basic og ekstra for telefoni og evt. lejede film.men det er altså åger at sælge Secure til Hometrio.Se denne tråd med min prisudregning og argumentation for, hvorfor det er åger./t5/Abonnement/Homeduo-Secure-VS-Hometrio-Secure-service-ager/m-p/27921#M1197 hvad mere er, så prøvede jeg at kopiere linket ind i min besked, men det virkede ikke. For at få det til at virke skulle jeg udskifte å'et med et a. Kan I please få dette fikset? Hvad mere er, kan jeg ikke poste tråde uden at denne besked fremkommer: Dit indlæg er ændret fordi der blev fundet ugyldig HTML-kode i brødteksten. Den ugyldig HTML-kode er blevet fjernet. Kontroller indlægget, og send den igen når du er tilfreds med indholdet. Og når jeg så gennemser min besked er en alenlang række af lande og sprog pludseligt fremkommet, som jeg bliver nødt til at fjerne under den mere avancerede HTML-del. Er dette en kendt fejl? Det er ikke altid sket på min computer. Det begyndte for to måneder siden og sker også i IE
Omdømme 2

det virkede ikke mit link. Her er det igen

/t5/Abonnement/Homeduo-Secure-VS-Hometrio-Secure-service-ager/m-p/27921#M1197

hej HeinrichP

"Den ugyldig HTML-kode er blevet fjernet"

Nå, du får også den besked! Blinkende humørikonJeg giver dig ret, den er irriterende at se på. Jeg har fundet ud af at begrænse den besked på følgende måde: Åben din notesblok. Skriv din besked i din notesblok, kopier og sæt ind i svar-kassen. Når jeg skal sætte noget ind jeg har kopieret andre steder fra, kopierer jeg det først, sætter det ind i notesblokken og derefter kopierer det og først nu sætter jeg det ind i svaret.

Jeg tror det sker, fordi det program der styrer forum, ikke kan læse alle de mærkelige tegn og symboler, som findes i de forskællige dokumenter, websider og prgrammer. Hvis du prøver at kopiere et lille stykke ind i svaret, som du har hentet i et worddokument, vil du kunne se en masse tegn. Prøv så at sætte det samme stykke ind i notesblokken FØR du sætter det ind i svaret, vil du opdage at mange af tegnene er væk. (edit: Du skal paste det ind i tekst feltet og se det i HTML-kode)

Problemet med den html kode visning, kan også have noget at gøre med, at det er er et meget sikkert program, der ikke tillader at noget kan sættes ind, for at beskytte forum mod virus og andet der kan skade systemet.

miela1 er web-udvikler, så det kan være han har en bedre forklaring på det.

Omdømme 2

ja, hej.

Det er mærkeligt, men pludselig her efter tre måneders lidelse, hvor jeg konsekevent har måttet editte HTML væk (også når jeg redigerede i tidligere indlæg), - SÅ ER DET PLUDSELIG HOLDT OP!!!!   Meget glad humørikon

Men jo, kunne stadig godt tænke mig en forklaring på, hvorfor det i det hele taget skete (sker) og en løsningsmodel aht. hvis det optræder igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)