føler mig lidt bonde fanget

• Deltager
  • 0 kommentarer
hvem ud over mig føsler sig meget bondefanget i tdc's system jeg har næsten lige købt tdc home trio basik med tdc play og alt det her MEN føler mig lidt snydt lige pt da jeg sidde rog prøver at lave en playlidste som jeg gerne ville have ned på min mobil app i iphone MEN det vil den ikke noget går galt har været i butikken og spørge og de mener det er fordi jeg SKAL have tdc på mobilen også derfor føler jeg mig lidt snydt har købt et prudukt jeg kun kan buge halvt hvad sker der lige

14 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Når du har en bredbånds forbindelse fra TDC, kan du bruge TDC Play på dine computere.

For at du kan bruge Play igennem Mit TDC app'en, skal din mobiltelefon sim valideres, hvilket kræver et TDC simkort.

Kan godt forstå at det er ærgeligt, når du havde troet det fungerede på mobilen også. Det er dog blot sådan produktet fungerer.

Hilsen Alex

det er derfor jeg kalder det bondefangerri for det siger væreken jeres hjemme side og ej heller jeres fine fine reklame ked CASPER så jeg er fucking ligeglad med hvad jeres systemer siger jeg har købt et produkt hvor reklamen siger jeg kan bruge det alle steder også på min smart phone så det skal jeg bare kunen længere er den ikke

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror altså ikke, at der er en reklame som viser, at du kan bruge PLAY på en mobil som ikke er en TDCmobil.

Det er muligt at reklamen viser, at du kan bruge det overalt, men ikke uden at abonement - bredbånd til PCen og/eller mobilabo. til telefonen.

Mvh

Kim

se kim nu er det jo ligesom der jeg vil hen jeg har jo bestilt home trio og så vidt jeg ved er det jo både fastnet tv og internet i et abonoment og derved burte jeg jo også have mulighed for at bruge mit produkt som de foreskriver og ahr fundet ud af der står slet ikke nogen steder om at jeg skal være mobil kunde hos tdc for at kunne bruge det på mobilen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej BPSH

Bondefanget eller ej, hvis du læser betingelserne igennem, står det højt og tydeligt:

TDC Play fri adgang til 18 millioner musiknumre via dit tv og pc.

Se link:  http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tbt_htb

Har du mobilabb. er det noget andet, så har du adgang til TDC Play på mobil, surt måske, men det er betingelserne, det gælder for alle.

Se link:  http://shop.tdc.dk/Mobilpakke-2-Timer/3GB/tdc_gmpak2u,default,pd.html?cgid=mobilesubscriptions 

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg vil nu give BPSH delvis ret - men alligevel ikke fordi, betingelserne står der, som bbs skriver.

Men, da det emne kommer op, om og om igen i dette forum, vil jeg mene, at TDC ikke kommunicerer tilstrækkeligt klart hvilke vilkor der gælder for de forskellige abonnementer. Det kan gøres bedre, efter min mening. 

Det er rigtigt mange, der køber TDC bredbånd/Homebox, og tror at de har adgang til TDC Play fra mobile enheder på hjemmenetværket. Men nej, så er det ikke. Her er der pludseligt forskel på PC´er og mobile enheders adgang til WiFi.

Med andre ord - kan godt forstå, at BPSH er forvirret.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej iMac

Jeg giver dig fuldstændig ret, det er ikke klart formuleret at man skal have et mobilabb. for at kunne bruge TDC Play på mobiltelefonen, så det kunne TDC godt stramme op på.

Jeg forstår også godt at BPSH er forvirret.

hilsen Bente

Jeg er glad for at i forstår jeg er forviret og frustreret over det for jeg har jo købt et produkt jeg kun kan bruge halvt og det syntes jeg jo er meget forkert at de tillader sig at sælge sådan noget så kunne de jo som sælger i forarningerne sige VIS du ønsker fuld udnyttelse af dette produkt bær du overveje at skift mobil selvskab også eller er det kun det hale du kan bruge i produktet eller noget i den stil eller de ku en også bare få åbnet op i deres systemer for at alle kan bruge deres produkter vis man bare har home trio hos dem
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

@ iMac

Nu er det nok ofte sådan, at folk læser det de tror der står og ikke det der faktisk står.

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

@BPSH

Jeg skal beklage at du har haft en dårlig oplevelse med ibrugtagningen af TDC Play. Der er rigtig mange kanaler at sikre når kommunikationen skal strømlignes når du skal træffe dit valg som kunde. Hvis du kan give t eksempel på hvor kommunikationen ikke har været i orden, så vil jeg gerne bringe det videre.

PS: der er en større udrulning på vej hvor dit hjemmeprodukt giver adgang til mobilapps når du er på hjemmenetværk. Så jo det nytter at klage til TDC og jeg er glad for at du og de øvrige i denne tråd kommer med denne feedback.

Det er da dejligt at høre det hjælper at man klager en gang i Mellem

Der jeg mener den er går galt er i jeres reklame på tv for der bliver reklameret med at man kan se tv overalt så forstår jeg det som at man kan se tv med den her dejlige app hvor man vil bare man har home trio iogmed der ikke blive sagt noget om at man skal også være mobil kunde hos TDC for at kunne bruge funktionerne på Play appen jeg bliver nemlig mødt med en besked vær gang jeg logger på appen med at jeg skal rigistrere mit telefon nummer som jeg har gjort og vil jeg bruge tv funktionen får jeg enu en besked om at jeg skal kontakte Kundeservice for mit abonnement dækker ikke den funktion der er noget galt. Et eller andet sted jeg kan heller ikke få den her Play lidste som man selv kan sidde og lave både via appen og via pc'en til at synk hinanden underligt
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey igen

Hvis du går ind på tdcplay.dk og tilmelder dig 'fast track'  - linket findes i login-boksen så vil alle ændringer og lister du laver på web være synlige på din mobil app.

Jeg vil rigtig gerne bringe din sag videre. Har du mulighed for at sende en personlig besked til mig? Så kan jeg få de oplysnigner der skal til at vi kan slå dig op og se om alt er som det skal være?

På forhånd tak for svar

C

Hey Chris vis du sender mig en mail ADD kan jeg sende mine oplysninger til dig
Enig..   Jeg Vidste det ved ikke kunne Undgå at ligge mærke til Betingelserne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$